کد خبر : 1851654 | 12 آبان 1401 ساعت 13:48 | 28.3K بازدید | 15 دیدگاه

ووچیک شزنی:

حالا که به لیگ اروپا رفتیم برای قهرمانی می‌جنگیم

ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس، مدعی شد هدف این تیم فتح لیگ اروپا خواهد بود.

حالا که به لیگ اروپا رفتیم برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، قبول پنج شکست از شش مسابقه در دور گروهی لیگ قهرمانان باعث شد یوونتوس خیلی زود با این تورنمنت وداع کرده و راهی لیگ اروپا شود. بیانکونری شب گذشته و در آخرین بازی خود در تورین با نتیجه 1-2 برابر پاری سن ژرمن شکست خورد و حالا ووچیک شزنی تاکید کرد اگرچه هدف این تیم بازی در لیگ اروپا نبوده، اما آنها برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات مبارزه خواهند کرد.

ووچیک شزنی گفت: "در هنگام آغاز دور گروهی لیگ قهرمانان، قطعا هدف ما این بود که راهی لیگ اروپا شویم، اما حالا که آنجا هستیم باید تلاش کنیم تا به احترام پیراهنی که می‌پوشیم، به عنوان قهرمانی برسیم. اگرچه مقابل پاری سن ژرمن مغلوب شدیم، اما تیم نگرش درستی داشت و البته قبول یک شکست دیگر هرگز خوب نیست. بازیکنان یوونتوس شجاعت خود را نشان داده و فوتبال مورد نظرشان را بازی کردند و این نمایش برای چنین بازیکنان جوانی در این سطح چندان بد نیست.

چیزی که در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا کم داشتیم، نگرش، شجاعت و میل به مبارزه بود. به جز بازی پایانی برابر پاری سن ژرمن، ما بدون شخصیت مناسب و ذهنیت همیشگی یوونتوس در مرحله گروهی بازی کردیم. دیدار هفته بعد با اینتر یک مسابقه رودررو با یکی از رقبای ماست. ما به لطف بازگشت  فدریکو کیه‌زا شور و شوق بیشتری داشته و سعی خواهیم کرد مقابل اینتر پیروز شویم."

دیدگاه‌ها