کد خبر : 1851691 | 12 آبان 1401 ساعت 16:31 | 50.2K بازدید | 15 دیدگاه

چپ پای استقلال، هم چنان مورد اعتماد کارلوس کی روش

ابوالفضل جلالی به یکی از بازیکنان مورد اعتماد کارلوس کی روش تبدیل شده است و به نظر می رسد روز شنبه در لیست مدعوین به تیم ملی قرار خواهد گرفت.

چپ پای استقلال، هم چنان مورد اعتماد کارلوس کی روش

به گزارش "ورزش سه"، بخش رسانه ای تیم ملی در تشریح امروز تمرینات تیم ملی به کسالت این بازیکن استقلال اشاره کرد و این بدین معنی است که او در لیست مد نظر کارلوس کی روش برای حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی قرار داشته است. او به همین بهانه هم دیروز نتوانست، استقلال را همراهی و در جشن قهرمانی تیم شرکت کند اما به نظر می رسد با استراحتی که در یکی دو روز آینده خواهد داشت، شنبه امکان حضور در اردوی تیم ملی را پیدا خواهد کرد.

ابوالفضل جلالی در بازی های اخیر استقلال در ترکیب ثابت این تیم به میدان نیامده است اما کارلوس کی روش هم چنان به چپ پای استقلال ادامه دارد و هیچ بعید نیست در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه جا بگیرد. این بازیکن که در بازی با  اروگوئه در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان آمد، رضایت کارلوس کی روش را به خود جلب کرده است و سرمربی تیم ملی بدون توجه به جایگاه این بازیکن در تیم باشگاهی اش قصد دارد، از او استفاده کند.

شرایط او به نوعی شرایط مشابه با مهرداد پولادی است که در دوره ای که در تیم مس کرمان بازی می کرد. با وجود اینکه در یک مقطع جدایی اش از مس کرمان و پیوستن به تیم پرسپولیس موجب دوری اش از شرایط مسابقه شد، کارلوس کی روش وی را به اردوی تیم ملی دعوت می کرد. ابوالفضل جلالی هم اینروزها اگر چه در ترکیب ثابت استقلال به میدان نمی آید اما این شانس را دارد که در لیست نهایی تیم ملی برای سفر به دوحه جا بگیرد.

دیدگاه‌ها