کد خبر : 1851718 | 12 آبان 1401 ساعت 20:48 | 72.2K بازدید | 16 دیدگاه

تیم ملی ایران ۴ تیم ملی ژاپن ۳

برد سخت و نفسگیر ایران با شوت زیبا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه موفق به شکست ژاپن شد.

برد سخت و نفسگیر ایران با شوت زیبا

به گزارش “ورزش سه” تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که دو‌ بازی قبلی خود را مقابل تیم‌های ملی پاراگوئه و آمریکا به ترتیب با نتیجه ۶-۲ و ۶-۴ به برتری رسیده بود، برای قطعی کردن صدرنشینی و کسب سومین برد به مصاف ژاپن رفت.

1759448

در حالی که پنج دقیقه از زمان شروع بازی گذشته بود، بازیکنان تیم ملی توپ را در دهانه دروازه به شیرمحمدی رساندند و او با ضربه‌ای فنی گل اول را برای ایران به ثمر رساند تا وقت اول با همین نتیجه به پایان برسد. با شروع تایم دوم در حالی که زمان کمی گذشته بود، موحد محمدپور توپ را در اختیار گرفت و‌ با ضربه‌ای برگردان و البته اشتباه گلر ژاپن فاصله را به عدد دو رساند.

در حالی که بازی در اختیار ایران بود، در صحنه‌ای که دروازه‌بان تیم ملی جلو آمده بود، محمد معصومی‌زاده به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه ۲-۱ شود. چند دقیقه بعد از این گل، محمدعلی مختاری در صحنه‌ای قصد داشت با قیچی برگردان توپ را وارد دروازه ژاپن کند که پای او به صورت بازیکن حریف برخورد کرد و با کارت قرمز از زمین بازی خارج شد تا ایران کار را با یک یار کمتر ادامه دهد. همین هم دلیلی شد تا ژاپن از فرصت استفاده کند و چند ثانیه بعد توسط آکاگومو و‌ با ضربه‌ای برگردان نتیجه را به تساوی ۲-۲ بکشاند.

1759449

پس از گذشت چهار دقیقه از وقت سوم، حمید بهزادپور گلر ایران بعد از چند روپایی با شوت زیبایی گل سوم را وارد دروازه ژاپن کرد. در حالی که ۵۰ ثانیه به پایان بازی باقی مانده بود، کابای دروازه‌بان ژاپن گل ایران را با یک شوت تلافی کرد تا بازی به تساوی ۳-۳ کشیده شود. با این گل، وقت اضافه سه دقیقه‌ای برای تعیین برنده برگزار شد.

با شروع وقت‌های اضافه، در حالی که ۴۳ ثانیه به پایان مانده بود، با خطا بر روی امیرحسین اکبری یک ضربه ایستگاهی برای ایران به دست آمد که این بازیکن با شوتی زیبا گل چهارم را به ثمر رساند تا تیم ملی با نتیجه ۴-۳ ژاپن را شکست دهد.

1759450


شاگردان نادری با این برد 8 امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین به نیمه نهایی رفتند. تیم ملی روز شنبه دیدار مرحله نیمه نهایی را برابر میزبان مسابقات، یعنی امارات برگزار می‌کند. دیگر مسابقه این مرحله بین برزیل و پاراگوئه است.

ویدئو: 263615

دیدگاه‌ها