کد خبر : 1851739 | 13 آبان 1401 ساعت 08:25 | 39K بازدید | 5 دیدگاه

علیرضا آرام‌ترین چهره جشن صعود فاینورد بود

جهانبخش با دست زخمی، تماشاگر صعود رویایی

ستاره ایرانی فاینورد در بازی با لاتزیو فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و با دست باندپیچی شده صعود تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد.

جهانبخش با دست زخمی، تماشاگر صعود رویایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فاینورد با شکست در شب پنجم دور گروهی لیگ اروپا مقابل اشتروم گراتس، در آستانه حذف از این رقابت ها قرار گرفت. این تیم اما شب گذشته در آخرین بازی دور گروهی موفق شد لاتزیو را با یک گل شکست داده و طی اتفاقی رویایی به عنوان تیم اول به دور حذفی صعود کند.

علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیت در بازی قبلی تیمش مقابل اشتروم گراتس، این بازی را از روی نیمکت تماشا کرد. او در بازی با نماینده اتریش و در تلاش برای گرفتن توپ تکلی را رفت که به مصدومیتش از ناحیه مچ دست چپ انجامید. ستاره ایرانی فاینورد بعد از این مصدومیت، تعویض شد تا نگرانی هایی بابت غیبت او در جام جهانی به وجود بیاید.

1759495

جهانبخش شب گذشته در بازی پایانی دور گروهی مقابل لاتزیو که مساوی در آن حتی شانس حضور در لیگ کنفرانس را هم از فاینورد می گرفت، با دست باندپیچی شده و از روی نیمکت شاهد پیروزی یک بر صفر هم تیمی های خود بود. سرمربی فاینورد در طول 90 دقیقه ترجیح داد که از جهانبخش استفاده نکند اما همین حضور او در لیست و نیمکت تیم هلندی مشخص کرد که این بازیکن مشکلی از بابت همراهی تیم ملی در جام جهانی نخواهد داشت.

علیرضا جهانبخش بعد از پایان بازی و در میان جشن دیوانه وار بازیکنان فاینورد که بابت صعود رویایی خود سر از پا نمی شناختند، یکی از آرام‌ترین چهره ها بود و به حضور دسته جمعی در کنار بازیکنان برای ادای احترام به هواداران بسنده کرد.

1759496
1759497
1759498
1759494

دیدگاه‌ها