کد خبر : 1851742 | 13 آبان 1401 ساعت 08:00 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

سرنوشت 16 تیم صعود کننده به دور حذفی لیگ اروپا مشخص شد

حریف بعدی یاران جهانبخش از دل چمپیونزلیگ کوچک

سرنوشت تیم های صعود کننده از دور گروهی لیگ اروپا 22-2021 شب گذشته مشخص شد.

حریف بعدی یاران جهانبخش از دل چمپیونزلیگ کوچک

به گزارش "ورزش سه"، پرونده دور گروهی لیگ اروپا شب گذشته بسته شد. هشت تیم اول گروه‌های هشت‌گانه به صورت مستقیم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند و هشت تیم دوم نیز باید در پلی‌آف با تیم های سوم گروه‌های هشت‌گانه لیگ قهرمانان اروپا دیدار و برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی تلاش کنند.

آرسنال، فنرباغچه، رئال بتیس، سن ژیلواز بلژیک، رئال سوسیداد، فاینورد، فرایبورگ و فرنتس واروش مجارستان هشت تیمی هستند که با قرار گرفتن در رتبه های هشت گروه لیگ اورپا، مستقیما راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند؛ آنها باید منتظر نتایج پلی‌آف برای تعیین حریف خود در این دور باشند.

1759508

منچستریونایتد، میتیلند دانمارک، موناکو، نانت، آیندهوون، رنس، رم و یونیون برلین هشت تیم دوم دور گروهی لیگ اروپا هستند که باید در پلی‌آف با هشت تیم سوم لیگ قهرمانان اروپا دیدار کنند؛ آژاکس، بارسلونا، یوونتوس، لورکوزن، سالزبورگ، سویا، شاختار و اسپورتینگ لیسبون این هشت تیم را تشکیل می دهند.

دیدارهای این مرحله دوشنبه هفته آینده قرعه کشی می شود. از دل هشت تقابل تیم های سوم دور گروهی لیگ قهرمانان و تیم های دوم دور گروهی لیگ اروپا، هشت تیم برنده راهی مرحله یک هشتم نهایی می شوند و هشت تیم شکست خورده نیز از دور رقابت ها کنار خواهند رفت.

با توجه به حضور تیم های بزرگی چون بارسا، یووه، آژاکس و لورکوزن در میان تیم های سوم گروه‌های هشتگانه لیگ قهرمانان اروپا و تیم هایی چون موناکو، رم و آیندهوون در میان تیم های دوم گروه‌های هشتگانه لیگ اروپا، پلی آف این دوره از رقابت ها صحنه تقابل های جذابی خواهد بود که شاید بعضی از آنها کم از دیدارهای دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا نداشته باشد.

1759509

 به این ترتیب احتمال رویارویی یاران جهانبخش با یکی از تیم های مطرح اروپایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بسیار زیاد است. آنها همراه با هفت تیم اول دیگر لیگ اروپا، منتظر بازی های پلی آف خواهند بود تا حریف خود را بشناسند؛ حریفی که شاید از میان یکی از همان تیم های بزرگی باشد که در مورد آنها صحبت کردیم.

1759510

دیدگاه‌ها