کد خبر : 1851743 | 13 آبان 1401 ساعت 08:05 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

ریچارلیسون: جانم را برای تاتنهام می دهم!

ریچارلیسون، مهاجم برزیلی تاتنهام، اعلام کرد که برای گذراندن اوقات فراغت به این تیم نیامده است، بلکه به دنبال تاثیرگذاری مثبت در درون و بیرون از زمین بازی است.

ریچارلیسون: جانم را برای تاتنهام می دهم!

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال جاری تیم های زیادی خواهان این مهاجم برزیلی بودند اما او تصمیم گرفت با انتقالی 50 میلیون پوندی، راهیِ تاتنهام شود و زیر نظر آنتونیو کونته کار کند.

ریچارلیسون همچنین شخصیتی شوخ دارد و طبق گفته هم‌تیمی‌هایش، لبخند عضوی جدانشدنی از صورت او است. این مهاجم 25 ساله در همین رابطه گفتگویی با Globo صورت داده گفت:"من از بچگی همینطور بودم. یک پسر بازیگوش که همیشه علاقه داشتم با مردم بازی کنم و البته به آنها احترام بگذارم. این کاری است که دیگران آن را دوست دارند.

همیشه گفته‌ام که اگر در تیم ملی برزیل حضور دارم به این خاطر است که برای لباس سلسائو احترام قائلم.

1759512

من حاضرم زندگی‌ام را برای باشگاهم بدهم و در تمام بازی ها، حداکثر تلاشم را می‌کنم. من فقط برای خندیدن و وقت گذراندن به اینجا نیامده‌ام.

مواقعی وجود دارد که می شود  خوش گذراند و صحبت کرد اما در زمان انجام تمرین به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. وقتی در زمینِ فوتبال هستم، کمتر می‌خندم و گاهی اوقات اخم هم می‌کنم. این روش زندگی من است."

ریچارلیسون 13 بار در این فصل برای تاتنهام به میدان رفته و توانسته 2 گل و 3 پاس گل تا اینجای کار برای تیمش به ثبت برساند. در عرصه ملی هم 37 بار فرصت پوشیدن لباس برزیل برایش مهیا شده و 16 گل برای سلسائو به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها