کد خبر : 1851761 | 13 آبان 1401 ساعت 10:59 | 34K بازدید | 32 دیدگاه

تعجب هواداران از تصمیم تن‌هاخ: مگوایر مهاجم شد

هواداران منچستریونایتد از تصمیم اریک تن‌هاخ، سرمربی این تیم، برای استفاده از هری مگوایر در خط حمله واکنش نشان دادند.

تعجب هواداران از تصمیم تن‌هاخ: مگوایر مهاجم شد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف رئال سوسیداد رفت و با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
آنها با کسب سه امتیاز این دیدار موفق شدند از مرحله گروهی صعود کنند اما سوسیداد به دلیل تفاضل گل بهتر در این گروه صدرنشین شد و آنها به عنوان تیم دوم توانستند راهی مرحله بعدی شوند.
اریک تن‌هاخ که علاقه زیادی داشت تیمش را به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی کند تا شانس بیشتری برای رویارویی با تیم‌های نسبتا آسان‌تر داشته باشد، تمام تلاشش را به کار گرفت تا شیاطین سرخ بتوانند گل‌های بیشتری در این بازی به ثمر برسانند و در همین راستا در اقدامی عجیب و غیرمنتظره از مگوایر به عنوان زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله در هفت دقیقه پایانی استفاده کرد. 

1747043


این مدافع انگلیسی که در چند ماه اخیر با انتقادهای جدی روبرو بوده است، در این بازی سعی کرد وظیفه‌ای که به او محول شده بود را به نحو احسن اجرا کند اما در نهایت موفق به گل زدن یا فراهم کردن موقعیت گل برای دیگر بازیکنان یونایتد نشد. 
کریس ساتن، مهاجم سابق، با اشاره به این موضوع در توییترش نوشت:« از این که اریک تن‌هاخ از این روش هلندی برای پیروزی استفاده کرد راضی هستم... هری مگوایر بزرگ از روی نیمکت آمد و در پست مهاجم نوک به میدان رفت.»
یکی از هواداران یونایتد نیز در این باره اظهار داشت:« فکر نمی‌کنم هیچ یک از هواداران منچستریونایتد هرگز پیش‌بینی می‌کرد که مگوایر و رونالدو در کنار هم در خط حمله بازی کنند.»
هوادار دیگری نیز با طعنه به این تصمیم اضافه کرد:« رونالدو از بازی کردن کنار وین رونی و کریم بنزما در خط حمله به بازی کنار مگوایر رسید.»

 

دیدگاه‌ها