کد خبر : 1851786 | 13 آبان 1401 ساعت 13:29 | 6.8K بازدید | 4 دیدگاه

اولین گل لیگ برتری بازیکن ملوان از زبان عیدی!

دفاع راست ملوان انزلی که موفق شد اولین گل لیگ برتری خود را به ثمر برساند، امیدوار است این تیم روند موفقی طی کند.

اولین گل لیگ برتری بازیکن ملوان از زبان عیدی!

به گزارش ورزش سه، شاگردان مازیار زارع توانستند بازی معوقه خود از هفته ششم لیگ مقابل فولاد را با نتیجه سه بر یک پیروز شوند تا شرایطشان در جدول برای فرار از منطقه خطر بهتر شود. مجید عیدی که یکی از گل‌های ملوان در این دیدار را به ثمر رساند، در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر توانستیم در یک دیدار که سه امتیاز آن بسیار برایمان ارزشمند بود دست پر از زمین خارج شویم و با روحیه به تعطیلات لیگ برویم.

وی که درباره اینکه بعد از گل شادی نکرد اما نوشته‌ زیر پیراهنش را نشان داد و این گل زیبا را به پدر و مادرش تقدیم کرد، توضیح داد: این اولین گل لیگ برتری من بود و خوشحالم که بالاخره توانستم برای تیمم گل بزنم و آن را به پدر و مادرم تقدیم کنم چرا که دعای خیر آنها همیشه و در هر لحظه همراه بوده و خیلی منتظر این لحظه بودم که بتوانم جبران کوچکی نسبت به زحمات پدر و مادرم داشته باشم. البته که این گل و هر اتفاق دیگری که افتاد زحمت همه بچه‌ها بود. این برد خوب را به هواداران عزیزمان تقدیم می‌کنیم که همه جوره پای تیم مانده‌اند. امیدوارم که این روند خوب تداوم داشته باشد.

1759563

دفاع راست ملوان درباره اینکه در این بازی خیلی خوب توانست به تیمش کمک کند، اظهار داشت: اگر بخواهم در کل به این موضوع نگاه کنم باید بگویم که به صورت تیمی خوب کار کردیم و منم جزئی از این تیم بودم و خوشحالم که  توانستم هم در دفاع، هم در حمله و هم در گلزنی به تیم کمک کنم. مجموعه تیم ملوان همه هم‌قسم شده بودیم که از این بازی نتیجه لازم را بگیریم. حتی آقا مازیار و کادر فنی تاکید کرده بودند که باید با امتیاز کامل از این دیدار خارج شویم. فولاد یکی از بهترین تیم‌های ایران است. از کادر فنی گرفته تا بازیکنان این تیم همه بسیار خوب هستند و ما واقعا کار بزرگی کردیم که با سه گل این تیم را شکست دادیم. برای این تیم آرزوی موفقیت میکنم و امیدوارم روز به روز شرایطشان بهتر شده و نماینده شایسته کشورمان در آسیا باشند.

عیدی در پایان خاطرنشان کرد: این برد باعث شد تا با یک روحیه خیلی بهتر وارد تعطیلات لیگ شویم. انشاالله بزودی تمریناتمان را آغاز می‌کنیم. با شروع مسابقات بازی به بازی نتایج خوبی خواهیم گرفت تا ملوان را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم. انشاالله بعد از جام جهانی شاهد حضور هواداران در ورزشگاه باشیم چرا که بازی کردن بدون تماشاگر هیچ لذتی ندارد.

دیدگاه‌ها