کد خبر : 1851866 | 14 آبان 1401 ساعت 02:16 | 6.7K بازدید | 5 دیدگاه

علیپور در باخت‌های ژیل ویسنته فرصت ندارد!

ژیل ویسنته در حضور کوتاه مدت مهاجم ایرانی خود مقابل پورتیموننسی شکست خورد.

علیپور در باخت‌های ژیل ویسنته فرصت ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال، تیم ژیل‌ویسنته در حالی که علی علیپور را مثل تمام مسابقات این فصل در ترکیب نمی‌دید و روی نیمکت داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ جمعه شب در استادیوم سیداجه د بارسلوس مقابل پورتیموننسی رده نُهمی قرار گرفت.

ژیل ویسنته که در پنج مسابقه اخیرش در لیگ برتر پرتغال هیچ بردی به دست نیاورد و یک تساوی و چهار شکست متوالی داشت، در دیدار مقابل پورتیموننسی هم موفق نشد به این نتایج ضعیف خود پایان بدهد و یک باخت دیگر متحمل شد.

یاران علی علیپور که در صورت برتری مقابل پورتیموننسی از جمع سه تیم پایین جدولی لیگ برتر پرتغال جدا می‌شدند، با شکست ۲ بر یک در این دیدار ۹ امتیازی و در رتبه شانزدهم ماندند.

کارلوس کونا، سرمربی تیم ژیل ویسنته در حالی در هیچ‌یک از مسابقات این فصل از علی علیپور در ترکیب خود استفاده نکرده که با حضور وی طی رقابت‌های جام حذفی و حضور ثابت این مهاجم ایرانی، توانست به برتری برسد. علیپور در این مسابقات یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده بود.

علی علیپور در دیدار مقابل پورتیموننسی از دقیقه ۸۵ به‌عنوان آخرین تعویض ژیل ویسنته وارد زمین شد و هفتمین بازی خود به‌عنوان یار جانشین در این فصل را انجام داد.

دیدگاه‌ها