کد خبر : 1851894 | 14 آبان 1401 ساعت 09:48 | 24.3K بازدید | 5 دیدگاه

تکذیب پدر ستاره برزیلی: با رئال توافق نکردیم

پدر اندریک، پدیده پالمیراس، خبرهای منتشر شده درباره توافق این بازیکن برای پیوستن به رئال مادرید را تکذیب کرد.

تکذیب پدر ستاره برزیلی: با رئال توافق نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله بارسلونا و پاری سن ژرمن به جذب او علاقمند شوند.
با این حال مدیران رئال مادرید جدی‌تر از سایر رقبا برای انتقال این ستاره برزیلی به سانتیاگو برنابئو اقدام کردند و گفته می‌شود که نمایندگان این باشگاه در چند روز اخیر به برزیل سفر کرده‌اند تا مذاکرات با این بازیکن و همچنین مدیران پالمیراس را به صورت جدی و حضوری پیش ببرند و هرچه زودتر قرارداد انتقال او را به امضا برسانند.
در حالی که بعضی از رسانه‌های اسپانیایی و برزیلی در روز گذشته خبر از توافق نهایی این بازیکن و باشگاه پالمیراس با رئال مادرید داده بودند اما حالا پدر اندریک این موضوع را تکذیب کرد و مدعی شد که آنها تصمیم نهایی‌شان را در ماه‌های آینده خواهند گرفت. 

1756770
پدر او در گفتگو با فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اظهار داشت:« هیچ تصمیمی درباره رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری گرفته نشده است. ما هنوز هیچ باشگاهی را به دیگری ترجیح نمی‌دهیم. درباره این موضوع در ماه‌های آتی تصمیم خواهیم گرفت. باشگاهی که حاضر به پرداخت مبلغ مدنظر پالمیراس باشد و بهترین پروژه فنی برای اندریک را به ما نشان دهد، او را به خدمت خواهد گرفت.»
این بازیکن 16 ساله در چند هفته اخیر نمایش درخشانی را در ترکیب پالمیراس ارائه کرده و سه گل در پنج دیدار به ثمر رسانده است. 
 

دیدگاه‌ها