کد خبر : 1851925 | 14 آبان 1401 ساعت 11:38 | 22.3K بازدید | 24 دیدگاه

تردید رئال: 150 میلیون یورو برای بلینگام زیاد است

به نظر می‌رسد که مبلغ مدنظر مدیران بروسیا دورتموند برای فروش جود بلینگام، ستاره انگلیسی، از نظر رئال مادرید منطقی نیست.

تردید رئال: 150 میلیون یورو برای بلینگام زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند در چند هفته اخیر و خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند از این تیم باعث شده است که او به اصلی‌ترین سوژه نقل و انتقالاتی فعلی اروپا تبدیل شود. 
بسیاری از باشگاه‌های اروپایی شرایط این ستاره تیم ملی انگلیس را زیر نظر دارند و او نیز امیدوار است که با ارائه نمایش درخشان در مسابقات جام جهانی 2022 قطر نیز این شرایط را بهبود ببخشد. 
این ستاره انگلیسی به احتمال زیاد در تابستان سال آینده از دورتموند جدا خواهد شد تا مسیر بسیاری از ستاره‌های بزرگ این تیم در سال‌های اخیر را طی کند. بسیاری معقتد بودند که رئال مادرید گزینه اصلی این بازیکن برای فصل آینده است اما حالا به نظر می‌رسد که شرایط فرق کرده است.

1757520
روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که مدیران باشگاه دورتموند خواهان دریافت حداقل 150 میلیون یورو برای فروش بلینگام به رئال مادرید هستند اما مدیران این باشگاه اسپانیایی باور دارند که این مبلغ برای این بازیکن بسیار زیاد است و همین تردیدهایی را برای آنها به وجود آورده است. 
از سوی دیگر، لیورپول نیز که پیش از این بارها نامش در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده بود، حالا به صورت جدی وارد عمل شده و این شرایط را برای رئال مادرید بیش از پیش پیچیده کرده است. 
باید دید که رقابت بر سر جذب بلینگام در نهایت به سود کدام باشگاه به پایان خواهد رسید تا آنها بتوانند از استعدادهای این بازیکن بهره ببرند. 
 

دیدگاه‌ها