کد خبر : 1851967 | 14 آبان 1401 ساعت 15:20 | 17.9K بازدید | 7 دیدگاه

از جیب این مردم مظلوم چرا باید 950 هزار یورو برود؟!

درویش: واگذاری کاظمی به پرسپولیس قطعی است اما ...

مدیرعامل پرسپولیس در گفتگویی هفت دقیقه ای با هواداران توضیحاتی کوتاه و کلی درباره پرونده های مهمی که این روزها در باشگاه جریان دارند ارائه کرد.

درویش: واگذاری کاظمی به پرسپولیس قطعی است اما ...

به گزارش "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که برای رسیدگی به امور باشگاه به فدراسیون فوتبال رجوع کرده بود در گفتگویی با خبرنگارانی که مقابل ساختمان فدراسیون حاضر بودند درباره دلیل حضورش اینطور حرف هایش را آغاز کرد: برای کار  اداری اینجا هستم. حسابی با فدراسیون داشتم و اینجا آمدم تا ببینیم حساب ما به کجا کشیده. بدهی ای داشتیم و یک سری چک ها باقی مانده که امروز آمدم چک ها را بگیرم.

سوال بعدی از رضا درویش درباره آخرین اخبار از واگذاری ورزشگاه کاظمی به پرسپولیس بود و او در واکنش به این سوال گفت: به نتایج خوبی برای واگذاری رسیده‌اند.  ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد. تهاتری است که باید با وزارت ورزش انجام شود. به نظرم ظرف هفته آینده به نتیجه برسد. یکی از گزینه‌هایی که روی میز برای واگذاری دارند این است که 99 ساله واگذار کنند ولی گزینه های دیگری هم روی میز قرار دارد. البته باید مجوزهایی در این بین گرفته شود که بوروکراسی اداری دارد ولی به هر حال این موضوع به نتیجه خواهد رسید.

از مدیرعامل پرسپولیس درباره شکایت از پیمانکار ورزشگاه درفشی فر پرسیدند که او به این سوال اینطور پاسخ داد: البته این شکایت پیرامون مدت قرارداد بود. فکر می‌کنم پایان 1400 قراردادش تمام شده بود ولی ما به دلیل دستورالعمل دولت برای کرونا 6 ماه تمدید کردیم. فکر نمی کنم مشکلی باشد. در حال پیگیری هستیم. البته همین حالا از مجموعه استفاده می کنیم.

سوال بعدی درباره شایعات پیرامون لوکادیا و عدم تمایلش برای بازگشت به ایران بود ومدیرعامل پرسپولیس با رد اخبار پیرامون این مهاجم هلندی اضافه کرد: شایعات که همیشه پیرامون پرسپولیس هست. شما شنیدید تا حالا شایعه ای پیرامون پرسپولیس نباشد؟ به هر حال همیشه چیزی درست می کنند و آرامش پرسپولیس را دوست ندارند. وقتی لوکادیا با پرسپولیس قرارداد دارد چطوری برود؟ ضمن اینکه از بودن در پرسپولیس بسیار رضایتمند است. در این یکی دو ماهه از خود من گرفته تا سایر عوامل پرسپولیس درگیر این حواشی بوده‌اند.

سوال بعدی از درویش درباره آخرین اخبار او از کسب مجوز حرفه ای بود و او گفت: این مسئله هم در جریان است. بوروکراسی  اداری دارد. از پانزدهم آذرماه تازه بارگذاری مدارک شروع می شود. تیم مجوز حرفه ای ما در باشگاه هر هفته جلسه دارد و هر دو سه هفته با فدراسیون جلسات خوبی را برگزار می کنند. دو جلسه در خدمت وزیر ورزش بودیم، چون ایشان خیلی پیگیر این موضوع هستند. ما بدهی خارجی نداریم و آخرین بدهی 5 ، 6 هزار یورو مربوط به باشگاه کوتریک بود که یکی دو روز پیش آنها را هم پرداخت کردیم. از جهت بازیکن خارجی مشکلی نداریم  و بدهی های داخلی را هم پرداخت کرده ایم.

درویش سپس درباره آخرین شرایط پرونده رادوشوویچ بیان کرد: دو سه پرداختی داشته ایم که آنها را لحاظ نکرده اند. خود من بعید است بتوانم به دادگاه این پرونده بروم ولی اگر رفتنم تاثیر داشته باشد می روم. به هر حال آقای حسینی که بخش بین الملل باشگاه هستند حتما می روند. از جیب این مردم مظلوم چرا باید به خاطر یک ندانم کاری 950 هزار یورو پول خارج شود؟! با این پول می شود زیرساخت های خوب برای باشگاه درست کرد ولی متاسفانه چندین سال است که این میلیون میلیون دلارها از بین می رود. امیدوارم روزی با خرد جمعی و تجربه حقوقی این مشکلات را مرتفع کنیم.

1685593

درویش سپس درباره آخرین وضعیت حقوقی ساختمان پرسپولیس به دلیل بدهی شستا توضیح داد: پس از صحبت هایی که داشته ایم به امید خدا فدراسیون خودش مشکلش را با شستا حل خواهد کرد. از طرفی با توجه به اینکه سه دانگ ساختمان پرسپولیس به نام فدراسیون است اسنادی را آورده ایم که سند به نام خود باشگاه بخورد. این ها حل می شود.

سوال بعدی درباره مطالبات رسول پناه مدیرعامل سابق پرسپولیس بود و درویش در واکنش به این سوال گفت: ما اولش را هم نفهمیدیم تا حالا آخرش را بگویم. اگر به مصاحبه های قبلی بازگردیم وزیر ورزش وقت گفته بودند کسی را معرفی کرده تا هفت هشت ده میلیارد تومان به باشگاه کمک کند. بعد اما حساب بسته شده و پرسیدیم که چرا بسته شده؟ گفتند ایشان (رسول پناه) اسنادی را ارائه کرده که نشان میدهد طلبکار هستند. به هر حال ما در حال پیگیری هستیم. سعی می کنیم از پول هواداران و مردم ریالی خرج نشود. حقوقی ما در تلاش است تا هزینه ای به باشگاه متحمل نشود.

او در پایان در واکنش به این سوال که آیا اردوی پرسپولیس در امارات قطعی شده گفت: نه فعلا قطعی نیست.

دیدگاه‌ها