کد خبر : 1851982 | 14 آبان 1401 ساعت 16:57 | 31.2K بازدید | 12 دیدگاه

فرد:

کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید

فرد، بازیکن برزیلی منچستریونایتد، فاش ساخت که از ماه‌ها پیش کاسمیرو در فکر پیوستن به جمع شیاطین سرخ بود.

کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، 16 بازی برای یونایتد انجام داده (9 بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

1757258

جدایی کاسمیرو برای رئالی‌ها غیرمنتظره بود ولی گویا او از ماه‌ها قبل برای این انتقال برنامه‌ریزی کرده بود. فرد در این رابطه گفت:«کاسمیرو ماه ها قبل از من در مورد یونایتد می پرسید و من با جزئیات همه چیز در مورد باشگاه را برایش توضیح دادم. همه از انتقال او شوکه شدند ولی من از مدت ها قبل مطلع بودم. کاسمیرو از پروژه باشگاه خوشش آمد و به نظرش فوق العاده بود.»

فرد ادامه داد:«معتقدم او تصمیم درستی گرفت. ما در مسیر درستی قرار داریم و در فصل جاری توانسته ایم تیم های بزرگی را شکست دهیم. کاسمیرو از بهترین بازیکنان دنیاست و بدون شک کمک خواهد کرد یونایتد به روزهای خوبش برگردد. بسیار خوشحالم در یونایتد کنار او بازی می کنم.»

دیدگاه‌ها