کد خبر : 1852102 | 15 آبان 1401 ساعت 11:37 | 44.5K بازدید | 2 دیدگاه

پنجمین عزل سرمربی در این فصل؛

ستاره سابق بایرن مونیخ از امارات اخراج شد!

پس از نتایج ناامیدکننده، مدیران باشگاه النصر، تورستن فینک آلمانی را اخراج کردند.

ستاره سابق بایرن مونیخ از امارات اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، این هفته در چارچوب هفته نهم لیگ امارات، تیم النصر با دو گل مقابل الجزیره شکست خورد تا اولتیماتوم مدیران باشگاه به سرمربی آلمانی تیمشان به پایان برسد و در نهایت او را اخراج کنند.

سایه اخراج البته از هفته پیش و شکست پنج گله النصر مقابل اتحاد کلبا روی سر فینک سنگینی می‌کرد و به نوعی شاگردان فرهاد مجیدی با برتری پرگل، این سرمربی را به سوی اخراج هدایت کردند.

فینک 55 ساله که سابقه شش سال عضویت در تیم اول بایرن مونیخ و انجام 150 بازی در بوندسلیگا را دارد، پیش از این با سرمربیگری در هامبورگ توانایی خود را نشان داد اما در سال‌های بعدی به توفیق چندانی نرسید.

مدیران النصر، بلافاصله پس از اخراج سرمربی آلمانی برای انتخاب جانشین او دست به کار شدند و در حالی که گفته می‌شد وینفرد شفر، سرمربی سابق استقلال، از گزینه‌های جانشینی اوست، در نهایت گوران تومیچ به عنوان سرمربی جدید انتخاب شد.

نکته جالب اینکه پیش از این چهار سرمربی دیگر هم از لیگ امارات اخراج شده بودند که مهمترین آنها کارلوس کاروالهال پرتغالی است که پیش‌تر در تیم ریوه‌آوه، سرمربی مهدی طارمی بود. او پس از اخراج به عنوان سرمربی سلتاویگو منصوب شد.

دیدگاه‌ها