کد خبر : 1852126 | 15 آبان 1401 ساعت 13:35 | 14.1K بازدید | 5 دیدگاه

خداحافظی دمبله از پیکه: بازی کنار تو افتخارم بود

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسا، با انتشار پیامی به جرارد پیکه به خاطر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال ادای احترام کرد.

خداحافظی دمبله از پیکه: بازی کنار تو افتخارم بود

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 0-2 شب گذشته بارسلونا برابر آلمریا در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لالیگا از اهمیت خاصی برخوردار بود چون پیکه در این بازی از این باشگاه و از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 
تصمیم ناگهانی پیکه برای پایان دادن به دوران فوتبال پر افتخارش که در طول آنها بارها جام‌های متفاوتی را در سطح باشگاهی و همچنین در سطح ملی مانند جام جهانی کسب کرده بود باعث شد که بسیاری از فوتبال‌دوستان و حتی هم تیمی‌هایش شوکه شوند. 
این مدافع اسپانیایی پس از مدت‌ها شب گذشته بار دیگر در ترکیب اصلی بارسا به میدان رفت و در دقیقه 85 در میان تشویق شدید هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ و در حالی که به شدت احساساتی شده بود و اشک می‌ریخت از زمین بازی بیرون رفت تا آخرین حضورش در مستطیل سبز را تجربه کرده باشد. 

1760113


دمبله که یکی از گلزنان بارسا در بازی شب گذشته برابر آلمریا بود و ساعاتی پس از پایان این بازی با انتشار تصاویری از این بازی در توییترش به خداحافظی این بازیکن ادای احترام کرد. 
او در توییتی که منتشر کرد نوشت:« یک پیروزی بسیار عالی و یک بازی بسیار خاص. پیکه، بازی کنار تو باعث افتخار من بود. امیدوارم در آینده موفق باشی!!»
پیکه در طول دوران حضورش در بارسا موفق شد قهرمانی‌های متعددی در لالیگا و لیگ قهرمانان به دست آورد و یکی از پرافتخارترین بازیکنان این باشگاه به حساب می‌آید.

 

دیدگاه‌ها