کد خبر : 1852157 | 15 آبان 1401 ساعت 17:20 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

فجر سپاسی ۱ - خوشه طلایی ۲

لیگ یک/ رجب‌زاده صدر جدول را واگذار کرد

تیم فجر سپاسی در دیداری حساس مقابل خوشه طلایی شکست خورد.

لیگ یک/ رجب‌زاده صدر جدول را واگذار کرد

به گزارش "ورزش سه" ، در یکی از حساسترین بازیهای این هفته لیگ یک تیم‌های فجر سپاسی و خوشه طلایی در شیراز به مصاف یکدیگر رفتند و باتوجه به حضور هر دو تیم در بالای جدول، این بازی از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار بود.

اگرچه در دقیقه ۴ فجر سپاسی با گلی زودهنگام از حریف پیش افتاد اما این نتیجه زمان زیادی روی اسکوربورد باقی نماند و خوشه طلایی موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۲۸ این علیرضا کاظمی بود که موفق شد دروازه را باز کند و از حریف پیش بیفتد تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

نیمه دوم با حملات خوشه طلایی آغاز شد و نماینده استان مرکزی توانست دوباره گلزنی کند. یک فرار از جناح چپ با خطای مدافع فجر همراه شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

سجاد اژدر پشت توپ ایستاد و پس از مکث و فریب دروازه‌بان حریف توپ را به سمت راست و برخلاف جهت حرکت گلر فرستاد تا تیمش را پیش بیاندازد.

با این نتیجه فجرسپاسی در خانه سه امتیاز حساس را از دست داد و همچنین صدر جدول را به شمس آذر ۳۰ امتیازی واگذار کرد. نکته جالب اینکه شمس آذر نیز این هفته متوقف شده بود و فجر می‌توانست اختلاف خود را بیشتر کند اما این اتفاق رخ نداد.

تیم خوشه طلایی نیز به رتبه هفتم جدول صعود کرد و به جمع مدعیان صعود اضافه شد.

دیدگاه‌ها