کد خبر : 1852281 | 16 آبان 1401 ساعت 11:17 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

تهدید به کنار گذاشته شدن از لیگ برتر تنیس روی میز

فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز در حالی به پایان مرحله نخست رسیده که دو تیم از مجموع تیم‌های شرکت‌کننده با خطر حذف مواجه شده‌اند؛ اگر تا زمان مقرر نسبت به پرداخت ورودی اقدام نکنند.

تهدید به کنار گذاشته شدن از لیگ برتر تنیس روی میز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، با انجام ۱۵ دیدار در قالب پنج دور، مرحله نخست رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز در فصل جدید به پایان رسید. این در حالی است که هنوز برخی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها ورودی مصوب برای حضور در لیگ را به حساب فدراسیون واریز نکرده‌اند.

فراسنج تهران، دانشگاه آزاد، عقاب نهاجا، پاک نژاد اسپورت، شهرداری کرج، نفت آبادان و رعد پدافند ۷ تیم برگزارکننده این مرحله از مسابقات بودند. برای این تیم‌ها و حضورشان در لیگ برتر ورودیه ۵۵ میلیون تومانی مصوب شده بود اما تا پیش از آغاز رسمی مسابقات تنها سه تیم نفت آبادان، پاک نژاد اسپورت و دانشگاه آزاد نسبت به پرداخت آن اقدام کردند.

در همین راستا کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز طی مکاتبه با تیم‌ها آنها را نسبت به تکمیل و ارائه مدارک شان تا پیش از آغاز مرحله دوم لیگ برتر ملزم کرده و حتی تاکید کرده که در صورت نادیده گرفتن این اقدام، از لیگ کنار گذاشته می‌شوند. یکی از موارد مورد تاکید فدراسیون در این زمینه پرداخت کامل ورودی است.

البته دو تیم رعد پدافند و عقاب نهاجا به دلیل نظامی بودن معاف از ورودیه هستند اما دو تیم فراسنج و شهرداری کرج باید این مهم را مدنظر داشته باشند.

مرحله اول سی و یکمین دوره لیگ برتر تنیس روی میز طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ آبان ماه در تهران برگزار شد. قرار است مرحله دوم این رقابت‌ها ۱۴ تا ۱۶ آذرماه به میزبانی آبادان برگزار شود. رقابت‌های این مرحله هم طی ۵ دور پیگیری خواهد شد.

دیدگاه‌ها