کد خبر : 1852404 | 17 آبان 1401 ساعت 03:36 | 35K بازدید | 16 دیدگاه

نیوکسل، مهمان ناخوانده کورس قهرمانی لیگ برتر

پیروزی 4 بر 1 این هفته نیوکسل مقابل ساوتهمپتون، آنها را به رتبه سوم لیگ برتر رساند تا آرسنال و منچسترسیتی، نفس‌های این تیم را پشت سرشان حس کنند.

نیوکسل، مهمان ناخوانده کورس قهرمانی لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل پس از 8 بازی شکست‌ناپذیری در رقابت های لیگ برتر انگلیس، توانست خود را به جمع چهار تیمِ بالای جدول برساند و این هفته برای جدال با ساوتهمپتون راهی سنت مری شد.

در این دیدار نیوکسل بر بازی کاملا تسلط داشت و موفق شدند با گل های آلمیرون، کریس وود، جو ویلاک و برونو گیمارش تیم میزبان را با نتیجه 4-1 شکست دهند.
این شکست سنگین برای ساوتهمپتون منجر به اخراج رالف هاسن‌هوتل اتریشی نیز شد و مهم‌تر از آن، باخت تاتنهام مقابل لیورپول موجب شد تا نیوکسل به رتبه سوم لیگ برتر صعود کند. حالا شاگردان ادی هاو جای تاتنهام را در جدول رده‌بندی گرفتند و با منچسترسیتی رده دومی فقط 5 امتیاز اختلاف دارند.

1760610

ادی هاو، پس از کسب پیروزی و صعود به رتبه سوم، به اسکای اسپورت گفت:"از نتیجه بازی خیلی راضی هستم، ما بهترین عملکرد ممکن را نداشتیم اما قصدِ زیر سوال بردن آن را ندارم. ما در بهترین فرم خود نبودیم اما چهار گل فوق‌العاده به ثمر رساندیم.
در لحظاتی از بازی نتوانستیم درخشش هفته‌های گذشته خود را تکرار کنیم اما در صحنه هایی که به پیشروی نیاز داشتیم، این کار را به خوبی انجام دادیم."

1760611

پس از تغییر مالکیت این باشگاه، روند رو به رشد شاگردان ادی هاو ادامه دارد و در حال حاضر، آنها تیمی زهردار، بی‌رحم و منسجم هستند که بازی کردن مقابل آن ها، برای هیچ‌ تیمی آسان نیست.

نیوکسل روز چهارشنبه در رقابت های جام اتحادیه از کریستال پالاس پذیرایی خواهد کرد و در آخرین دیدارش پیش از شروع جام جهانی، در دیداری حساس به مصاف چلسی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها