کد خبر : 1852453 | 17 آبان 1401 ساعت 11:39 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام 4 کشتی‌گیر به مسابقه دلاری

مصاف امیرحسین زارع با نایب قهرمان جهان

امیرحسین زارع ماه آینده در قرقیزستان با کشتی‌گیر مغولستانی که در مسابقات جهانی بلگراد نایب قهرمان جهان شد، کشتی خواهد گرفت.

مصاف امیرحسین زارع با نایب قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در پایان مسابقات لیگ برتر سال 1401، قرار است چهار کشتی‌گیر ایرانی برای انجام تک کشتی، به قرقیزستان سفر کنند.

این مسابقات با حضور ستاره‌های کشتی روسیه و کشورهای اطراف برگزار خواهد شد و جایزه دلاری خوبی برای آنها در نظر گرفته شده است و طی آن برنده و بازنده دلاری جایزه خواهند گرفت که طبیعتاً برنده بیش از دو برابر بازنده دریافتی خواهد داشت.

رضا اطری، یونس امامی، مجتبی گلیج و امیرحسین زارع چهار کشتی‌گیری هستند که قرار است روز دهم آذر راهی قرقیزستان شوند و برای یک مبارزه روی تشک بروند. مسابقه این چهار نفر با حریفان‌شان روز دوازدهم آذر برگزار می‎‌شود و هیچ‌کدام از این نفرات در لیست اعزامی به جام جهانی آمریکا حضور ندارند.

در این رقابت‌ها رضا اطری قرار است با بشیر ماگمادوف روس کشتی بگیرد، یونس امامی با تیمور بیژیف روس، مجتبی گلیج با سرگئی کوزیرف روس و امیرحسین زارع دو مبارزه در پیش دارد که با جایزه دلاری خیلی بیشتر، با طاها آکگول ترک و لخاگواگرل مونختور مغول خواهد بود.

آکگول بعد از شکستی که سال 2021 مقابل امیرحسین زارع در اسلو تجربه کرد، امسال مقابل کشتی‌گیر کشورمان در بلگراد به برتری رسید و به فینال پیکارهای جهانی راه یافت. مونختور هم با قبول شکست در فینال سنگین وزن مسابقات جهانی 2022 مقابل آکگول، مدال نقره گرفت.

دیدگاه‌ها