کد خبر : 1852455 | 17 آبان 1401 ساعت 11:47 | 6.4K بازدید | 3 دیدگاه

مدیر اینترمیامی: حرفی درباره مسی نمی‌زنم

کریس هندرسون، مدیر اینترمیامی، از این که نام لیونل مسی کنار نام این باشگاه قرار گرفته است ابراز خوشحالی کرد اما مدعی شد که درباره او حرفی ندارد.

مدیر اینترمیامی: حرفی درباره مسی نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد مسی با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند از ماه ژانویه با هر باشگاهی وارد مذاکره شود و پیش قرارداد امضا کند.
بحث بازگشت او به بارسلونا در چند ماه اخیر بارها مطرح شده است اما هنوز مشخص نیست که آیا او علاقه‌ای به حضور دوباره در نوکمپ دارد یا خیر. این در حالی است که مدیران پاری سن ژرمن نیز به صورت جدی به دنبال ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد با او و متقاعد کردن این ستاره آرژانتینی برای ادامه حضور در پاریس هستند. 
اما گزینه جذاب دیگری که بارها در چند ماه اخیر مطرح شده است، احتمال انتقال این بازیکن به لیگ فوتبال آمریکا و پیوستن به باشگاهی است که دیوید بکام مالکیت آن را در اختیار دارد. 

1759821

مدیر اینتر میامی در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در این باره اظهار داشت:« من می‌دانستم که بحث مسی مطرح می‌شود! ارتباط با بازیکنان بزرگ بسیار خوب است. من نمی‌خواهم درباره کسی صحبت کنم که در حال حاضر در تیم ما نیست و شایعاتی درباره او وجود دارد اما او یکی از بزرگترین بازیکنان حاضر در تاریخ فوتبال است.»
هندرسون درباره احتمال حضور مسی در این تیم گفت:« مسی در هر تیمی در دنیا که باشد باعث تغییر آن تیم خواهد شد. من نمی‌خواهم گمانه‌زنی کنم و درباره او که در تیم ما نیست حرف نمی‌زنم اما او هر لیگی را تغییر می‌دهد و باعث تغییر در هر تیمی است که در آن به میدان برود. مسائل بسیای در این باره اهمیت دارد و به شرایطی چون اهداف و انگیزه او یا باشگاه، شرایط آمادگی جسمانی، دلیل حضورش و مسیر باشگاه مربوط است.»
 

دیدگاه‌ها