کد خبر : 1852478 | 17 آبان 1401 ساعت 13:43 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

یووه در مسیر صدر: دو ستاره دیگر برگشتند

لئاندرو پاردس و وستون مک کنی آماده هستند تا بار دیگر در ترکیب یووه به میدان بروند و شرایط این تیم را بهبود ببخشند.

یووه در مسیر صدر: دو ستاره دیگر برگشتند

به گزارش "ورزش سه "، یوونتوس این هفته موفق شد برابر اینتر به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس و ارزشمند این بازی را در هفته سیزدهم لیگ ایتالیا از آن خودش کند. 
آنها روز پنجشنبه نیز باید در هفته چهاردهم لیگ ایتالیا روبروی هلاس ورونا قرار بگیرند و این احتمال وجود دارد که دو بازیکن دیگر این تیم نیز بتوانند آنها را در این بازی همراهی کنند. 
معضل مصدومیت از ابتدای فصل تا به حال بارها و بارها یوونتوس را آزار داده و مشکلات بسیاری را برای مکس آلگری ایجاد کرده است که دستش برای انتخاب بازیکنان در طول دیدارهای این فصل تا اینجا چندان باز نبوده است.

 

1736186


دو بازی دیگر تا پیش ازوقفه برگزاری جام جهانی باقی مانده است و آلگری امیدوار است که در دیدارهای حساس برابر ورونا و لاتزیو بتواند از پاردس و مک کنی و همچنین مویزه کین که به تمرینات برگشته استفاده کند تا بتواند روند خوب تیمش در لیگ را حفظ کند و وقفه جام جهانی را با خیال راحتی آغاز کند. 
پاردس و مک کنی روز گذشته در بخشی از تمرینات گروه حاضر شدند و به نظر می‌رسد که شرایط آنها به شکلی هست که بتوانند در بازی روز پنجشنبه روی نیمکت این تیم بنشینند و حتی دقایقی فرصت حضور در میدان را پیدا کنند.
هنوز مشخص نیست که آیا دوشان ولاهوویچ می‌تواند در این دو بازی تیمش را همراهی کند یا خیر. این بازیکن در سه بازی اخیر برابر لچه، اینتر و پاری سن ژرمن غایب بوده است و همچنان خبری از بهبود شرایطش نیست. 
 

دیدگاه‌ها