کد خبر : 1852505 | 17 آبان 1401 ساعت 16:30 | 15.1K بازدید | 5 دیدگاه

متاسفم که اینجا بازی می‌کنم

خشم بالوتلی: فوتبال سوئیس مافیایی است!

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی باشگاه سیون، اتهاماتی سنگین را متوجه فدراسیون فوتبال سوئیس کرد.

خشم بالوتلی: فوتبال سوئیس مافیایی است!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی در طول سال‌های فوتبالش بارها حواشی بسیاری را تجربه کرده و همین اتفاقات باعث شده است که نتواند از تمامی استعدادش در زمین استفاده کند.  این بازیکن چند ماه قبل با وینچنزو مونتلا، سرمربی آدانا دمیر اسپور، دچار درگیری لفظی شدیدی شد و اعضای کادر فنی این تیم بودند که اجازه ندادند کار به درگیری فیزیکی بکشد. این مهاجم ایتالیایی نزدیک به سه ماه قبل با امضای قراردادی دو ساله به اف سی سیون پیوست تا فوتبال را در این باشگاه سوییسی ادامه دهد.

1760789

او تا به اینجا در هشت بازی چهار گل زده ولی می گوید متاسف است از اینکه در لیگ سوئیس بازی می کند. بالوتلی پس از تساوی بدون گل برابر بازل که بارها مورد توهین هواداران بازل قرار گرفت و در زمین نیز از سوی بازیکنان رقیب چندین بار با خطا متوقف شد، به خبرنگاران گفت:«فدراسیون فوتبال سوئیس نمی دانم توسط چه گروه مافیایی اداره می شود ولی بازیکنانی مثل من نمی توانیم افتخار کنیم که در چنین لیگی بازی می کنیم. جایی که فساد و بی عدالتی در آن بیداد می کند. فوتبال یک حرفه است و همه باید آن را جدی بگیریم، حتی داوران.»

1760791

بالوتلی ادامه داد:«دوست ندارم سلامتی‌ام را به خطر بیندازم وقتی در مقابل توهین های هواداران تیم های رقیب و خطاهای زیادی که در زمین روی من می شود، توسط داوران مخافظت  نمی شوم. برایم مهم نیست در سوئیس به یک شکل دیگر از فوتبال عادت کرده اند و معتقدم این شرایط باید عوض شود. همه دنیا باید رفتارهای شرم آور در لیگ سوئیس را ببینند. من واکنش بدی به هواداران بازل نشان دادم و تاوانش را می دهم ولی آیا فدراسیون فوتبال سوئیس و داوران نیز تاوان اشتباهات‌شان را خواهند داد؟»

دیدگاه‌ها