کد خبر : 1841549 | 10 شهریور 1401 ساعت 12:58 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ بالوتلی به سیون سوئیس پیوست

ماریو بالوتلی، مهاجم پر حاشیه ایتالیایی، با قراردادی دو ساله به اف سی سیون پیوست.

رسمی؛ بالوتلی به سیون سوئیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، بالوتلی در طول سال‌های فوتبالش بارها حواشی بسیاری را تجربه کرده و همین اتفاقات باعث شده است که نتواند از تمامی استعدادش در زمین استفاده کند. 
این بازیکن چند روز قبل با وینچنزو مونتلا، سرمربی آدانا دمیر اسپور، دچار درگیری لفظی شدیدی شد و اعضای کادر فنی این تیم بودند که اجازه ندادند کار به درگیری فیزیکی بکشد. 
حالا به نظر می‌رسد که همین اتفاق باعث شده است که این باشگاه ترکیه‌ای به فکر فروش او باشد و این مهاجم ایتالیایی ساعاتی قبل با امضای قراردادی دو ساله به اف سی سیون پیوست تا فوتبال را در این باشگاه سوییسی ادامه دهد. 

1740863
این مهاجم 32 ساله در فصل 22-2021 توانست 19 گل برای تیمش به ثمر برساند و حتی بحث حضورش در تیم ملی ایتالیا هم مطرح شده بود اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او نیز حالا آماده است تا بار دیگر حضور در لیگ جدیدی را تجربه کند. 
این بازیکن پیش از این نیز در زمان حضورش در منچسترسیتی با روبرتو مانچینی درگیر شده بود و سابقه چنین اتفاقاتی را در کارنامه‌اش دارد اما این بار مونتلا این رفتار را تحمل نکرد و در نهایت آدانا دمیر اسپور تصمیم گرفت به همکاری با این بازیکن با استعداد اما پر حاشیه خاتمه دهد. 
باشگاه سوییسی سیون قرار است مبلغ 2.6 میلیون یورو برای جذب این بازیکن به این باشگاه ترکیه‌ای پرداخت کند.

دیدگاه‌ها