کد خبر : 1872659 | 07 اسفند 1401 ساعت 20:31 | 31.9K بازدید | 2 دیدگاه

آتش زدن پیراهن سوپرماریو در سوئیس (عکس)

هواداران باشگاه سوئیسی سیون که ماریو بالوتلی را در اختیار دارد بعد از یک شکست سنگین در سوپرلیگ این کشور خشم خود از این ستاره ایتالیایی را با آتش زدن پیراهن او در ورزشگاه نشان دادند.

آتش زدن پیراهن سوپرماریو در سوئیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه سوئیسی سیون که در سوپرلیگ این کشور حضور دارد بعد از شکست خانگی 4-0 مقابل سنت گالن شاهد اعتراض‌های شدید و بی‌سابقه هوادارانش بود. ماریو بالوتلی، بازیکن ایتالیایی این تیم، از سوژه‌های اصلی خشم این هواداران بود.

بالوتلی از زمان پیوستن به سیون موفق شده در 12 بازی برای این تیم در سوپرلیگ سوئیس 5 گل به ثمر رساند. در جریان بازی مقابل سنت‌گالن هواداران سیون بارها از روی سکوها خطاب به بالوتلی شعار دادند: "یا عرق بریز یا برو بیرون."

1806126

در نهایت در دقیقه 70 این مسابقه بالوتلی به تشخیص سرمربی تیمش از زمین بیرون رفت. بالوتلی در دو مسابقه گذشته سیون بازوبند کاپیتانی این تیم را هم به بازو بسته ولی از شروع سال 2023 میلادی موفق به گلزنی نشده است.

سوپرماریو در دیدار مقابل سنت‌گالن هم عملکرد ضعیفی داشت. هواداران که از او خشمگین بودند در پایان مسابقه به نشانه اعتراض پیراهن تیم‌شان با شماره بالوتلی را آتش زده و آن را روی سکوهای ورزشگاه به نمایش گذاشتند.

1806129

دیدگاه‌ها