کد خبر : 1852509 | 17 آبان 1401 ساعت 16:21 | 41.1K بازدید | 6 دیدگاه

خاطره جالب پل پوگبا:

خشم رایولا جلوی فرگوسن: سگ من هم امضا نمی‌کند!

پل پوگبا، هافبک باتجربه یوونتوس، خاطرات جالبی از مینو رایولای فقید نقل کرده است.

خشم رایولا جلوی فرگوسن: سگ من هم امضا نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک فرانسوی در سال 2009 و در سن 16 سالگی به منچستریونایتد پیوست و سپس در سال 2012 با انتقال آزاد راهی یوونتوس شد. او چهار سال بعد با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به انگلیس بازگشت، اما روزهای درخشان پوگبا در اولدترافورد تکرار نشد و در نهایت و پس از شش سال حضور در منچستریونایتد، پوگبا بار دیگر در تابستان امسال به صورت رایگان راهی یوونتوس شد. حالا این بازیکن در مورد رابطه با رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه اش و البته جدایی از یونایتد صحبت کرده است.

1710248

پل پوگبا در مراسم اهدای جوایز پسر طلایی، ابتدا در مورد مدیر برنامه اش رافائلا پیمنتا و اهدای این عنوان صحبت کرده و گفت: "در گذشته رسیدن به این جایزه برای من یک رویا بود، من می خواهم به برنده شدن و موفقیت ادامه دهم. چه احساسی دارم؟ باید بگویم احساس خیلی خوبی دارم. رافائلا پیمنتا مادر دوم من بوده و او در دوران حرفه‌ایم کمک زیادی به من کرده است. او باعث شد که من چیزهای زیادی را نه تنها در دنیای فوتبال، بلکه در زندگی نیز درک کنم. رافائلا پیمنتا شخص بسیار مهمی برای من و خانواده ام است."

ستاره یوونتوس سپس داستانی جالب مربوط به مینو رایولا، مدیر برنامه سابقش که چندی پیش فوت کرد، تعریف کرد. پل پوگبا در ادامه گفت: "زمانی که من جوان بوده و در منچستریونایتد و زیر نظر سر الکس فرگوسن بازی می کردم، او از من می خواست قراردادم را تمدید کنم. وقتی مینو رسید، به قرارداد نگاه کرد و گفت که من نمی‌گذارم سگ من نیز این قرارداد را امضا کند. پل، بلند شو از اینجا برویم."

دیدگاه‌ها