کد خبر : 1852564 | 17 آبان 1401 ساعت 20:41 | 9.6K بازدید | 4 دیدگاه

لئون گورتزکا:

آلمان امسال به دنبال جبران است

لئون گورتزکا، ستاره تیم ملی آلمان، امیدوار به درخشش در جام جهانی 2022 در قطر است.

آلمان امسال به دنبال جبران است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در دو تورنمنت اخیر جام جهانی و یورو عملکرد موفقی نداشته و بر خلاف اغلب مواقع، قادر به راهیابی به مراحل پایانی نبوده است. اما مانشافت در یک سال اخیر و زیر نظر هانسی فلیک دوباره متحول شده و حالا لئون گورتزکا مدعی شد بازیکنان تیم ملی آلمان خواهان تکرار دوران درخشان گذشته در جام جهانی 2022 هستند.

لئون گورتزکا گفت: "این که بتوانید پیراهن تیم ملی آلمان را پوشیده، سرود ملی را بشنوید و همزمان بخوانید هنوز هم احساسی برای من خاص است. می‌دانی که در آن لحظه برای کشورت و برای 84 میلیون آلمانی بازی می‌کنی. مهم نیست که این بازی در یک ورزشگاه در جزایر فارو بازی می کنید یا در فینال جام جهانی. این احساس، همان رویای دوران کودکی است که شما محقق کرده اید.

1663574

به ‌عنوان یک کشور فوتبالی، ما مدت‌هاست که همیشه به رسیدن به حداقل نیمه‌نهایی در تورنمنت‌های بزرگ معروف شده ایم. عملکرد تیم در سال‌های 2018 و 2021 هم برای ما بازیکنان و هم برای هواداران بسیار ناامیدکننده بود، اما امسال ما می‌خواهیم دوران درخشان گذشته را تکرار کنیم.

نبود یک فوق ستاره در ترکیب تیم ملی آلمان؟ به نظر من، ما در تیم ملی آلمان چنین کاری را انجام نمی دهیم. مثلا در خارج از کشور لروی سانه یک فوق ستاره خواهد بود، اما ما می دانیم که در تیم خود بازیکنان فوق العاده ای مثل فردی داریم. در پایان با این حال این تنها زمانی موثر است که ما یک تیم واحد در زمین باشیم."

دیدگاه‌ها