کد خبر : 1852594 | 17 آبان 1401 ساعت 23:43 | 7K بازدید | 2 دیدگاه

او در جلسات شرکت می‌کند؛

فغانپور: حضور شهره موسوی در فدراسیون بلامانع است

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال می‌گوید عضو جنجالی هیئت رئیسه فدراسیون مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.

فغانپور: حضور شهره موسوی در فدراسیون بلامانع است

به گزارش "ورزش سه"، صفی‌الله فغانپور در حاشیه مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی ایران برای جام جهانی 2022 ، پیرامون اظهار نظر حمیسی، سرپرست بخش حراست فدراسیون فوتبال مبنی بر پایان کار سیده شهره موسوی در این فدراسیون گفت: ایشان(موسوی) یکی از اعضای هیئت رئیسه هستند و براساس قانون و مقررات اساسنامه فدراسیون فوتبال، تا زمانی که حکم قطعی نداشته باشند، می‌توانند به کارشان ادامه بدهند.

او ادامه داد: تاکنون ایشان(شهره موسوی) در سه جلسه از جلسات رسمی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شرکت نکردند که اگر به چهار جلسه می‌رسید، دچار مشکل می‌شدند ولی او در بعضی از جلسات به‌صورت آنلاین حضور یافت و در جلسه شنبه  هفته قبل نیز حضور فیزیکی داشت. بنابر این، اساسنامه فدراسیون می‌گوید ایشان هیچ مشکلی برای حضور در هیئت رئیسه ندارد.

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال در خصوص اعتراض به حضور موسوی در فدراسیون توسط برخی شاکیان خصوصی وی که بیرون از برج میلاد حضور داشتند، گفت: پرونده باز برای تایید صلاحیت افراد برای حضور در هیئت رئیسه است، اما ایشان در مرحله تایید صلاحیت نیستند و عضو هیئت رئیسه محسوب می‌شوند. تایید صلاحیت فقط در زمان انتخابات است.

فغانپور تاکید کرد: تا زمانی که ایشان عضو هیئت رئیسه است، اگر حکم قطعی داشته باشند، مانع از حضورشان در هیئت رئیسه می‌شود که در حال حاضر اینطور نیست.

ویدئو: 264039

دیدگاه‌ها