کد خبر : 1852601 | 18 آبان 1401 ساعت 08:04 | 45.6K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش احساسی فیرمینو به جا ماندن از لیست سلسائو

روبرتو فیرمینو، مهاجم لیورپول، اولین اظهارنظر عمومی خود را پس از کنار گذاشته شدن از لیست نهایی تیم ملی برزیل در جام جهانی منتشر کرد.

واکنش احساسی فیرمینو به جا ماندن از لیست سلسائو

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته لیست نهایی تیم ملی برزیل جهت حضور در رقابت های جام جهانی منتشر شد که نکته قابل توجه در نفرات منتخب تیته، عدم حضور بابی فیرمینو و فیلیپ کوتینیو بود.
در پی عملکرد نه چندان مقتدرانه لیورپول در فصل جاری، فیرمینو 19 بار برای تیم کلوپ به میدان رفته و 8 گل هم به ثمر رسانده اما این عملکرد، تیته را قانع نکرده و سرمربی برزیل مهاجمان جوانی نظیر وینیسیوس جونیور، ریچارلیسون، آنتونی و رافینیا را به او ترجیح داده است.

1760929

حالا پس از گذشت یک روز از اعلام این لیست، بابی فیرمینو در صفحه شخصی خودش به این موضوع واکنش نشان داده:" از تمام پیام های محبت‌آمیزی که برایم ارسال شده تشکر می‌کنم. جام جهانی برای هر بازیکنی یک رویا است و من هم از این قاعده مستثنا نیستم. لیستی که دیروز ارائه شد با رویایی که در ذهنم داشتم و اتفاقی که تصور می کردم کاملا متفاوت بود اما اکنون می توانم به گذشته خودم نگاهی بیندازم و به خاطر رویاهایی دیگری که توانستم به آنها برسم از خدا را شاکر باشم."

1760930

مهاجم لیورپول، 55 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و موفق شده 17 گل ملی نیز به ثمر برساند.
با توجه به سن فیرمینو (۳۱ سال) و مهاجمان جوان و با استعداد برزیلی که در حال پرورش و پیشرفت هستند، بعید است که در جام جهانی 2026 هم او به اردوی برزیل دعوت شود و به احتمال زیاد این آخرین فرصت او برای حضور در جام جهانی بوده است که در رسیدن به آن ناکام ماند.

دیدگاه‌ها