کد خبر : 1852614 | 18 آبان 1401 ساعت 08:11 | 55.3K بازدید | 13 دیدگاه

مک‌گرگور مشتری دست به نقد لیورپول (عکس)

کانر مک گرگور، ستارهUFC ، قصد دارد برای خرید باشگاه لیورپول وارد عمل شود.

مک‌گرگور مشتری دست به نقد لیورپول  (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش خبری مبنی بر اینکه گروه ورزشی فنوی، مالکان فعلی لیورپول خواهان فروش این باشگاه هستند، منتشر شد و تعجب بسیاری را برانگیخت. این بیانیه واکنش‌های زیادی را در پی داشت و البته در ادامه عده زیادی نیز به خرید سهام این باشگاه موفق و پرهوادار علاقه نشان دادند. یکی از آنها کانر مک گرگور، ستاره UFC است که علاقه خود برای خرید لیورپول را از طریق شبکه های اجتماعی ابراز کرده است. مک گرگور میلیون ها یورو درآمد دارد، اما ارزش کل سهام باشگاه لیورپول حداقل 5 میلیارد یورو بوده و تردیدی وجود ندارد که کانر مک گرگور نمی تواند تمام سهام این باشگاه را از آن خود کند.

1760970

مک گرگور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دوست دارد مالک لیورپول شود یا نه، در صفحه اش نوشت: "خیلی دوست دارم این اتفاق رخ دهد. به محض شنیدن این خبر، به دنبال اطلاعاتی در مورد خرید لیورپول گشتم. چه قدم بزرگی، چه باشگاهی."

1760971

بنابراین اسطوره UFC به لیست خریداران بالقوه ای پیوست که پس از انتشار اخباری مبنی بر تمایل مالکان فعلی لیورپول برای فروش سهام، برای خرید این باشگاه وارد عمل شده اند. در ابتدا به نظر می رسید سر جیم راتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا برای خرید لیورپول وارد عمل شود، اما او اعلام کرد که علاقه ای به انجام این کار ندارد و در عوض می خواهد در لیگ یک فرانسه و باشگاه نیس سرمایه گذاری کند. در حال حاضر همه منتظرند ببینند آیا کسی از اعراب ثروتمند برای خرید لیورپول اقدام خواهد کرد یا خیر.

1761057

نویسنده: مریم خردمند

دیدگاه‌ها