کد خبر : 1852624 | 18 آبان 1401 ساعت 09:23 | 19K بازدید | 12 دیدگاه

ژاوی: این پیروزی نتیجه جسارت، باور و اتحاد بود

ژاوی، سرمربی بارسلونا، از پیروزی تیمش در دیدار سخت برابر اوساسونا بسیار خوشحال است.

ژاوی: این پیروزی نتیجه جسارت، باور و اتحاد بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
آنها ابتدا در این بازی از حریف عقب افتادند و نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند اما گل پدری باعث شد که در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی به تساوی کشیده شود و با این که هر دو تیم موقعیت‌هایی برای تغییر نتیجه بازی داشتند اما این بارسا بود که در دقیقه 85 توسط رافینیا به گل رسید تا سه امتیاز بازی را به دست آورده باشد. 
ژاوی، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« من بین دو نیمه به آنها گفتم که ایمان داشته باشند. ما از لحظات استفاده کردیم. صبور بودیم و این پیروزی نتیجه جسارت، باور و اتحاد بود. ما در رختکن جشن گرفتیم. من امروز خیلی به تیمم افتخار کردم. این یکی از آن دیدارهایی بود که در آن نتوانستیم پخته ظاهر شویم. این پیروزی فوق‌العاده بود اما هنوز زود است که بگوییم سرنوشت لیگ را تعیین کرد.»

1758118

سرمربی بارسا درباره عملکرد داوری اظهار داشت:« ما احساس می‌کنیم ضربه خوردیم. تصمیمات بسیار غیرمنصفانه‌ای گرفته شد. همه چیز علیه ما بود، حتی اخراج روبرت لواندوفسکی هم با تردید همراه بود اما ما ایمان و شخصیت خودمان را نشان دادیم. احساس تیم بودن واقعا عالی است. من این باور را به بازیکنانم منتقل کردم. این پیروزی طلایی بود.»
او درباره گرفتن صدرنشینی از رئال مادرید اضافه کرد:« ما پیشرفت کردیم. این تیم در حال رشد است. من یک سال پیش آمدم و این تیم هنوز در حال پیشرفت کردن است. همه دوست دارند برنده باشند. ما با یک بازی کمتر، پنج امتیاز از رئال عقب بودیم و حالا توانستیم این فاصله را جبران کنیم.»
این مربی جوان کاتالان همچنین درباره حضور پیکه در کنار تیم ادامه داد:« من روی او حساب می‌کردم. آندریاس کریستنسن از ریتم درستی برخودار نبود و اریک گارسیا احساس درد داشت و من فکر کردم شاید او بتواند بازی کند اما آنها او را اخراج کردند. ما از این نظر ضربه خوردیم.»
 

دیدگاه‌ها