کد خبر : 1852748 | 18 آبان 1401 ساعت 20:46 | 62.9K بازدید | 4 دیدگاه

واکنش به خط خوردن مهاجم غنایی کریستال پالاس از تیم ملی

غنا کشور به درد نخوری است، امیدوارم حذف شوند!

بعد از آنکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، از فهرست تیم ملی غنا خط خورد مدیر برنامه‌های او واکنش بسیار تندی به فدراسیون فوتبال این کشور نشان داد.

غنا کشور به درد نخوری است، امیدوارم حذف شوند!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که بازار معرفی فهرست‌های نهایی بیست و شش نفره تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی قطر داغ است دعوت شدن یا خط خوردن اسامی بعضی بازیکن‌ها باعث ایجاد تنش‌ در روابط بین آنها و نزدیکان‌شان با تیم‌های ملی و فدراسیون‌های فوتبال شده است.

برای نمونه درحالیکه هنوز لیست نهایی غنا اعلام نشده است اما بعد از انتشار اخباری مبنی بر اینکه نام جفری شلاپ، مهاجم کریستال پالاس، در این فهرست وجود ندارد مدیر برنامه‌های او که به شدت عصبانی بود تندترین واکنش ممکن را به فدراسیون فوتبال، تیم ملی و کشور غنا داشت.

1761335

غنا در جام جهانی در گروه H با پرتغال، کره جنوبی و اروگوئه همگروه است. درحالیکه هنوز فهرست نهایی غنا توسط سرمربی این تیم، اوتو آدو، اعلام نشده است اما شایعات درباره خط خوردن جفری شلاپ باعث خشم ایجنت او شد.

کالوین ریچز، مدیر برنامه‌های شلاپ در واکنش عجیب و غریب خود گفت:" غنایی‌ها مایه شرمساری‌ هستند. دیگر به من تلفن نکنید. یک مشت آدم به درد نخور. از رئیس فدراسیون بگیر تا مربی تیم ملی. بروید به جهنم".

او در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد:" فدراسیون فوتبال غنا توسط مشتی مجرم اداره می‌شود. فساد بی‌داد می‌کند. یک کشور به درد نخور که امیدوارم در جام جهانی حذف بشوند".

دیدگاه‌ها