کد خبر : 1852777 | 18 آبان 1401 ساعت 23:34 | 65.8K بازدید | 29 دیدگاه

مدافع عنوان قهرمانی غایبین زیادی هم دارد

اعلام فهرست پرستاره فرانسه برای حضور در جام جهانی

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، دقایقی پیش فهرست مورد نظر خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد.

اعلام فهرست پرستاره فرانسه برای حضور در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که از چند روز پیش نیز اعلام شده بود، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه، ساعت 20 به وقت پاریس، با حضور در استودیو شبکه TF1 این کشور، فهرست 25 نفره خود برای حضور در جام جهانی 2022 قطر را اعلام کرد. تاکنون، خروس ها تنها تیمی هستند که نسبت به ظرفیت 26 نفره تعیین شده از سوی فیفا، یک بازیکن کمتر را به قطر می برند.

دشان پیش از اعلام فهرست بازیکنان مدنظر خود بر دشواری انتخاب این لیست تأکید کرد و گفت: قطعا انتخاب بازیکنان، آسان ترین کار نیست. شرایط کنونی به این معنی است که در این دوره، مربیان با مشکلات مشابهی روبرو هستند. برخی بازیکنان ممکن است امشب به دلیل عدم انتخاب، آسیب ببینند.

او سپس اقدام به معرفی فهرست بازیکنان خود کرد. لیست مدافع عنوان قهرمانی به صورت زیر است:

دروازه بانان: آلفونس آرئولا، هوگو لوریس، استیو مانداندا

مدافعان: لوکاس هرناندز، تئو هرناندز، پرسنل کیمپمبه، ابراهیما کوناته، ژول کنده، بنجامین پاوارد، ویلیام سالیبا، دایو اوپامکانو و رافائل واران

هافبک ها: یوسف فوفانا، ادواردو کاماوینگا، متئو گوندوزی، آدرین ربیو، اورلین شوامنی، جوردن ورتوت

مهاجمان: کریم بنزما، کینگزلی کومان، عثمان دمبله، آنتوان گریزمان، اولیویه ژیرو، کیلیان امباپه و کریستوفر انکونکو

1761409

نکته جالب، غیبت ستاره های مطرح در فهرست تیم ملی فرانسه است. مایک مانیان سنگربان میلان، ساموئل اومتیتی مدافع سابق بارسلونا، جاناتان کلاوس بازیکن مارسی، کورنتین تولیسو هافبک لیون و... از جمله بازیکنانی هستند که به تیم ملی فرانسه دعوت نشده اند. کانته و پوگبا نیز به دلیل آسیب دیدگی، جام جهانی را از دست داده اند.

پس از اعلام فهرست فرانسه، دیدیه دشان در این خصوص گفت: کیمپمبه مشکل کوچکی داشت اما او برای آخرین بازی لیگ در روز یکشنبه در دسترس خواهد بود. برای واران این مصدومیت کمی طولانی‌تر است، اما اگر همه چیز خوب پیش برود، او برای اولین بازی مقابل استرالیا در دسترس خواهد بود.

او درباره ستاره رئال مادرید نیز توضیح داد: بنزما چند مصدومیت جزئی داشته است، اما او می‌داند که جام جهانی لحظه بسیار مهمی است. او مانند کل گروه، هرکاری انجام می‌دهد تا 100 درصد آماده باشد.

دشان همچنین در مورد انتخاب ژیرو پاسخ داد: ژیرو وضعیت و موقعیت من را می‌داند. ما مکرراً صحبت می‌کردیم. شرایط تغییر کرده است، به همین دلیل برای تیم فرانسه بهتر است که او در کنار ما باشد. من 25 بازیکن را خوشحال می‌کنم، همه آنها می‌خواهند در ترکیب اصلی به میدان بروند، اینجاست که تیم مهم ترین چیز خواهد بود.

1761397

دیدگاه‌ها