کد خبر : 1853222 | 21 آبان 1401 ساعت 22:57 | 7K بازدید | 6 دیدگاه

شالکه 0-2 بایرن: بازگشت بوندس‌لیگا به تنظیمات کارخانه

بایرن مونیخ در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا در یک بازی خارج از خانه موفق شد شالکه را 2-0 شکست بدهد.

شالکه 0-2 بایرن: بازگشت بوندس‌لیگا به تنظیمات کارخانه

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در هفته پانزدهم بوندس‌لیگا به ایالت وستفالن رفت تا در شهر گنزل‌کیرشن به مصاف شالکه برود. با اینکه شالکه در حال حاضر در قعر جدول بوندس‌لیگا قرار دارد ولی آبی‌های این شهر از پرهوادارترین و قدیمی‌ترین باشگاه‌های فوتبال آلمان به حساب می‌آیند و دیدارشان با بایرن از حساسیت بالایی برخوردار است.

بازی در دقایق ابتدایی افت و خیز چندانی نداشت و حملاتی جدی روی دروازه هیچ کدام از دو تیم خلق نشد اما در دقیقه 33 روی اولین حمله جدی این مسابقه بایرنی‌ها به گل نزدیک شدند. بایرن مونیخ صاحب کرنر شد و ارسال کیمیش با ضربه سر چوپو موتینگ به تیر دروازه اصابت کرده و به بیرون رفت.

پنج دقیقه بعد اما باوارایی‌ها دومین فرصت جدی خود در این مسابقه را به گل تبدیل کردند. در دقیقه 38 جمال موسیالا با یک ضربه پشت پای دیدنی توپ را به سرژ گنابری رساند تا او با شوتی تک‌ضرب از نزدیکی مرز محوطه جریمه شالکه دروازه این تیم را باز کند.

1762383
1762384

بعد از گل بایرن مونیخ بازی بار دیگر از تب و تاب افتاد و تا پایان نیمه اول موقعیت جدی‌ای روی دروازه‌ها خلق نشد. نیمه اول در ولتینز آرنا با برتری 1-0 باواریایی‌های مهمان به پایان رسید.

بایرن در نیمه دوم اولین فرصت خلق شده روی دروازه‌ها را به گل تبدیل کرد. شالکه در دقیقه 52 صاحب یک ضربه آزاد شد اما در بازگشت باواریایی‌ها با یک ضدحمله بسیار سریع توپ را با همکاری موسیالا و گنابری به سمت راست بردند. موسیالا خودش را به نزدیکی مرز محوطه جریمه شالکه رساند و چوپو موتینگ را در موقعیتی خوب صاحب توپ کرد تا او با خونسردی دروازه شالکه را باز کند.

1762385
1762386
1762387

درحالیکه بعد از گل دوم بایرن مونیخ باز هم شاهد کند شدن روند حرکت بازی بودیم بایرنی‌ها یک بار دیگر توسط گورتزکا به گلزنی نزدیک شدند. پاس چوپوموتینگ با شوتی محکم و سرضرب از طرف این هافبک آلمانی به سمت دروازه شالکه رفت اما در میانه راه به بازیکن آبی پوش برخورد کرد و به کرنر رفت. در نهایت این بازی با پیروزی 2-0 بایرن به پایان رسید تا باواریایی‌ها با 34 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرده و با خیال راحت وارد وقفه جام جهانی شوند.

دیدگاه‌ها