کد خبر : 1852915 | 19 آبان 1401 ساعت 22:01 | 53.9K بازدید | 14 دیدگاه

جیمی کاراگر:

رونالدو بزرگ‌تر از لیگ میکی‌ماوس است

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید کریستیانو رونالدو نباید بعد از ترک منچستریونایتد راهی لیگ MLS آمریکا شود چون بزرگتر از این لیگ است.

رونالدو بزرگ‌تر از لیگ میکی‌ماوس است

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر که به مخالفت‌های گاه و بیگاهش با کریستیانو رونالدو مشهور است تا جایی که رونالدو از دست او ناراحت شده و در فصل جاری یک بار در کنار زمین چمن درحالیکه با دیگر کارشناسان تلویزیونی خوش و بش کرد به کاراگر بی‌محلی کرد در مصاحبه اخیرش صحبت‌هایی مثبت درباره رونالدو مطرح کرد.

کاراگر در حالی از رونالدو ستایش کرده که در صحبت‌های خود به فوتبال آمریکا و لیگ حرفه‌ای این کشور، MLS، طعنه می‌زند.

با توجه به تنش‌های بی‌وقفه‌ای که کریستیانو در فصل جاری در یونایتد با آنها روبرو بوده تقریبا شکی باقی نمانده که او در ماه ژانویه این تیم را ترک خواهد کرد. تا کنون خبری درباره مقصد رونالدو منتشر نشده و همه گمانه‌زنی‌ها تا این لحظه شایعه بوده است.

کاراگر با توجه به برخی شایعات که مدعی هستند رونالدو با ترک یونایتد راهی آمریکا شده و به یکی از تیم‌های لیگ MLS می‌پیوندد گفت رونالدو بزرگتر از این است که در لیگ میکی‌ماوس بازی کند.

1761731

ستاره سابق لیورپول گفت:" تن‌هاخ ماجراهای حول و حوش رونالدو را به نظر من خیلی خوب مدیریت کرده. او با کنار گذاشتن کریستیانو اقتدار خودش را نشان داد ولی با برگرداندن او به تیم ثابت کرد که از کسی نمی‌ترسد و به شایعات و فشارهای رسانه‌ای گوش نمی‌دهد. تن‌هاخ حرف ساده‌ای می‌زند. اگر رونالدو گل بزند و تیم برنده بشود که خیلی هم عالی ولی در غیر اینصورت او روی نیمکت خواهد نشست.

ترک باشگاه در ژانویه برای رونالدو سخت خواهد بود. همه می‌دانند که او امسال تابستان می‌خواست برود. خیلی بعید می‌دانم که به لیگ میکی‌ماوس برود چون هنوز خیلی انگیزه دارد و بزرگتر از آن لیگ است. کریس می‌خواهد در اروپا گلزنی کند و رکوردار گلزنی بشود. آن هم در لیگهایی که آنها را در سطح خودش می‌داند. من که معتقدم امکان ندارد به لیگ MLS یا قطر برود".

دیدگاه‌ها