کد خبر : 1852928 | 19 آبان 1401 ساعت 23:37 | 20.1K بازدید | 29 دیدگاه

پله: برزیل یک بار دیگر قهرمان جام جهانی می‌شود

پله، اسطوره فوتبال برزیل، می‌گوید برای سلسائو شانس زیادی برای قهرمانی در قطر قائل است.

پله: برزیل یک بار دیگر قهرمان جام جهانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پله یکی از بزرگترین ستاره‌های تاریخ فوتبال است و خیلی‌ او را بزرگترین فوتبالیستی می‌دانند که تا کنون پا به دنیا گذاشته است. پله 82 ساله همچنان فوتبال را با علاقه دنبال می‌کند و امروز اعلام کرد امسال در قطر شاهد قهرمانی سلسائو خواهیم بود.

اسطوره فوتبال برزیل سال گذشته جراحی دشواری را پشت سر گذاشت و به همین علت در ماه‌های گذشته بارها در بیمارستان بستری شده است. شرایط سلامتی او باعث شده پله نتواند برای تماشای جام جهانی به قطر سفر کرده و از نزدیک شاهد تلاش تیم ملی کشورش باشد.

پله در یک پست اینستاگرامی تصویری سیاه و سفید از خودش را  منتشر کرد که او را با جام ژول ریمه، اولین جام جهانی که بعدها جایش را به جام طلایی فعلی داد، را بالای سر برده است. در این تصویر در شهر پاریسپله را  سوار بر اتوموبیلی روباز نشان می‌دهد که در مقابل بنای مشهور آرک دو تریوموف جام ژول ریمه را بالای سر برده و به جمعیت مشتاق که در کنارش حضور دارند علامت پیروزی نشان می‌دهد.

1761761

او در این پست نوشت:" تنها ده روز به شروع جام جهانی باقی مانده و من بی‌صبرانه منتظرم تا تیم ملی کشورمان را در زمین چمن ببینم. شاید فکر کنید بیش از حد به تیم‌مان مطمئن هستم ولی احساس می‌کنم امسال بار دیگر شاهد قهرمانی برزیل خواهیم بود".

دیدگاه‌ها