کد خبر : 1852937 | 20 آبان 1401 ساعت 03:40 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم گردن کلفتی را با شش گل شکست دادیم

صمیمی: با این تیم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم

دروازه‌بان تیم مس سونگون معتقد است که تیمش توانایی تکرار قهرمانی نیم فصل را در پایان فصل دارد.

صمیمی: با این تیم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، در مورد پیروزی تیمش مقابل سن ایچ و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال ایران گفت: این پیروزی و قهرمانی نیم فصل را به بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه مس سونگون تبریک عرض می کنم. یک بازی سنگین را پشت سر گذاشتیم. بعد از شکست غیرفنی که مقابل گیتی پسند داشتیم، خود را از نظر روحی و روانی آماده بازی با سن ایچ کردیم که حریف بسیار سختی بود.

او افزود: با تیم گردن کلفتی بازی داشتیم. سن ایچ 12 هفته بود که نباخته بود. این تیم مقابل مدعیان دیگر نتایج بسیار خوبی گرفته بود، آن‌ها مقابل کراپ پیروز شدند و از گیتی پسند مساوی گرفتند. خوشبختانه توانستیم در خانه مقابل این تیم 6-1 پیروز شده و نتیجه خوبی کسب کنیم تا قهرمان نیم فصل شویم.

دروازه‌بان مس تاکید کرد: البته همان‌طور که می دانید نه به قهرمان نیم فصل جام می‌دهند و نه جایزه! امیدواریم که همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم تا در نهایت جام را بالای سر ببریم.

صمیمی با ابراز امیدواری نسبت به قهرمانی تیمش در پایان فصل گفت: در کنار بازیکنان باتجربه و بزرگ، جوانان باتجربه‌ای هم داریم که می توانند در شرایط سخت به تیم کمک کنند. در کنار این بازیکنان، کادرفنی خوب و یک مدیریت فوتبالی داریم که تمام فکر و ذکرشان موفقیت مس سونگون است. در نیم فصل دوم گرفتن امتیاز سخت‌تر می شود ولی با این مجموعه می توانیم به هدفی که داریم برسیم و فصل را با قهرمانی به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها