کد خبر : 1852974 | 20 آبان 1401 ساعت 11:47 | 12.7K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه اضطراری نفتی‌ها به دلیل غیبت کریمی!

فیروز کریمی طی سه روز گذشته در تمرینات صنعت نفت حضور پیدا نکرده است.

جلسه اضطراری نفتی‌ها به دلیل غیبت کریمی!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها صنعت نفت وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند. نماینده آبادان فصل را با رضا پرکاس آغاز کرد و در ادامه با شکست برابر تراکتور، او به عنوان نخستین تغییر روی نیمکت های لیگ، به صورت توافقی از این تیم جدا شد تا جای خود را به فیروز کریمی بدهد.

نفتی ها با سرمربی جدید و در گام اول برابر مس رفسنجان به تساوی رسیدند و سپس طی سه هفته متوالی مغلوب ملوان، سپاهان و مس کرمان شدند و برابر پیکان به نتیجه تساوی رضایت دادند تا کریمی که مدعی بود فصل را با حضور در رتبه تک رقمی به پایان می رساند، تیمش را در قعر جدول رده‌بندی ببیند.

اما حالا سه روزی است که سرمربی صنعت نفت در تمرینات تیمش حاضر نمی‌شود. به نظر می رسد کریمی، در خلال رقابت‌های جام جهانی، به عنوان کارشناس در یک ویژه برنامه تلویزیونی شرکت خواهد کرد که البته این مسئله هم در نوع خود عجیب است.

اکنون نیز مدیران صنعت نفت با اطلاع از این موضوع، قرار است جلسه اضطراری تشکیل دهند تا درباره وضعیت سرمربی خود تصمیم‌گیری کنند. باید دید که فیروز کریمی به تمرینات تیم باز خواهد گشت یا در اتفاقی عجیب و پیش از رسیدن به پایان نیم فصل، شاهد تغییر دوباره روی نیمکت نماینده آبادان خواهیم بود.

دیدگاه‌ها