کد خبر : 1852975 | 20 آبان 1401 ساعت 11:58 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم حمایت مسئولان از تکواندو بیشتر شود

میرهاشم حسینی: در بهترین شرایط بدنی قرار داریم

نایب قهرمان تکواندوی جهان، با بیان اینکه به لحاظ بدنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، گفت: برای کسب بهترین نتیجه در رقابت‌های جهانی مکزیک به میدان می‌روم.

میرهاشم حسینی: در بهترین شرایط بدنی قرار داریم

به گزارش "ورزش سه" میرهاشم حسینی در گفتگو با ایسنا، درباره شرایط خود در آستانه حضور در رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در مکزیک، اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای خوبی را طی ماه های اخیر پشت سر گذاشتیم و تمرینات بسیار خوبی را زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم. تمرینات بدنسازی خیلی خوب پیش رفت و به لحاظ بدنی در حالت ایده ال هستیم.

دارنده مدال نقره جهان، با تاکید بر اینکه برای کسب بهترین نتیجه در رقابت های جهانی مکزیک به میدان می رویم، گفت: همه تلاش بچه ها این است که با تمام توان به مصاف رقبا برویم. رقایت های قهرمانی جهان رویداد بزرگی است و همه برای کسب بهترین نتیجه به میدان می آیند و ما نیز از این امر مستثنی نیستیم و به دنبال بهترین نتیجه خواهیم بود. امیدوارم در روز مبارزه شرایط به خوبی پیش برود و در مجموع روز ما باشد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی درباره حضور نفرات جوان در تیم ملی، خاطرنشان کرد: من هم در همین سن تکواندو را شروع کردم و به رقابت های آسیایی اعزام شدم و مدال طلا گرفتم. با ۱۷ سال سن به مسابقات جهانی رفتم و توانستم مدال نقره جهان را بگیرم. این بچه ها شور و شوق زیادی برای کسب موفقیت دارند و همین موضوع به آن ها انگیزه زیادی می دهد تا در رقابت های جهانی به موفقیت برسند. من و سجاد مردانی هم تمام سعی خود را کردیم تا تجاربی که داریم را در اختیار آن ها قرار دهیم.
حسینی درباره انگیزه اش برای حضور در المپیک و جبران نتیجه المپیک توکیو، خاطرنشان کرد: در اینباره برنامه ریزی اصلی را باید فدراسیون انجام دهد تا با حضور در میادین بین المللی به سهمیه المپیک برسیم. ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در این میادین کسب کنیم و بعد از آن به اتفاق بزرگ که المپیک است برسیم و مدال بگیریم.
وی در پایان درباره میزان حمایت مسئولان ورزش از تکواندو، گفت: واقعیت این است شرایط خوب نبوده و امیدوارم شرایط بهتر شود.

دیدگاه‌ها