کد خبر : 1853010 | 20 آبان 1401 ساعت 15:47 | 14.6K بازدید | 6 دیدگاه

پایان مصدومیت نوراللهی با انتقال به نیمکت

نام هافبک ایرانی شباب الاهلی در فهرست این تیم مقابل النصر به چشم می‌خورد.

پایان مصدومیت نوراللهی با انتقال به نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی دو هفته قبل در جریان دیدار شباب الاهلی مقابل العین به شدت آسیب دید و پس از اینکه نتوانست به بازی ادامه بدهد، در دقیقه ۷۹ تعویض شد که این اتفاق خوشایندی برای این بازیکن و البته کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی نبود.

نوراللهی که تا مسابقه مقابل العین در تمام مسابقات لیگ برتر امارات حضور ثابت در ترکیب شباب الاهلی داشت، در دیدار اخیرشان در این رقابت‌ها برابر البطائح به دلیل مصدومیت در فهرست قرار نگرفت ولی امروز مشخص شد شدت آسیب دیدگی او زیاد نیست و او تیمش را همراهی می‌کند.

تیم فوتبال شباب الاهلی از ساعت ۱۶:۱۵ امروز(به وقت ایران) در نخستین مسابقه هفته دهم لیگ برتر امارات، در ورزشگاه راشد دبی به مصاف تیم رده دوازدهمی النصر می‌رود که احمد نوراللهی در فهرست نفرات تیمش برای این مسابقه حضور دارد.

نوراللهی امیدوار است امروز به‌عنوان بازیکن تعویضی برای شباب الاهلی به میدان برود تا ضمن انجام نُهمین بازی فصل خود در لیگ برتر امارات، در آستانه جام جهانی نشان بدهد در شرایط جسمانی خوبی قرار دارد.

شباب الاهلی که مثل شارجه و الوحده(تیم‌های اول و دوم جدول) ۱۹ امتیازی است و در جایگاه سوم ایستاده، امروز مقابل النصر آخرین مسابقه خود قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ را برگزار می‌کند.

1761951

دیدگاه‌ها