کد خبر : 1853033 | 20 آبان 1401 ساعت 19:22 | 71.5K بازدید | 7 دیدگاه

هادسون اودوی آینده سه‌شیرها را ترجیح داد

بازی برای غنا؟ نه ممنون، منتظر انگلیس می‌مانم

کالوم هادسون اودوی به درخواست غنا برای بازی در تیم ملی این کشور پاسخ منفی داده و معتقد است در آینده به تیم ملی انگلیس دعوت خواهد شد.

بازی برای غنا؟ نه ممنون، منتظر انگلیس می‌مانم

به گزارش "ورزش سه"، کالوم هادسون اودوی، ستاره انگلیسی چلسی که این روزها به صورت قرضی در بایر لورکوزن توپ می‌زند، از طرف گرت ساوت‌گیت برای حضور در تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر دعوت نشد.

1762029
کالوم هادسون اودوی از طرف گرت ساوت‌گیت برای حضور در جام جهانی قطر به تیم ملی انگلیس دعوت نشد

اما جالب اینجا است که بر اساس گزارش‌ رسانه‌ها او این شانس را داشت که با پیراهن تیم ملی کشوری دیگر در جام جهانی 2022 بازی کند اما به این درخواست پاسخ منفی داد چرا که معتقد است در آیند می‌تواند به تیم ملی انگلیس دعوت ‌شود و ترجیح می‌دهد با پیراهن سه‌شیرها بازی کند.

هادسون اودوی که محصول آکادمی باشگاه چلسی است از نظر قانونی می‌توانست برای تیم ملی غنا بازی کند. تیمی که در جام جهانی 2022 قطر حضور دارد. بر اساس گزارش‌ها فدراسیون فوتبال غنا از هادسون اودوی خواسته بود به تیم ملی این کشور بپیوندد تا از بازی کردن در تورنمنت قطر مطمئن باشد.

1762031

این ستاره انگلیسی البته سابقه پوشیدن پیراهن سه‌شیرها در سه بازی را دارد ولی چون هر سه بازی او زمانی انجام شده که او کمتر از 21 سال سن داشته در نتیجه هادسون اودوی می‌توانست با پیراهن غنا به میدان برود. جالب اینجا است که پدر کالوم، بیسمارک هادسون اودوی، در غنا فوتبالیست بوده و در یکی از باشگاه‌های این کشور بازی می‌کرده است.

دیدگاه‌ها