کد خبر : 1853074 | 21 آبان 1401 ساعت 08:45 | 27K بازدید | 5 دیدگاه

بدون مگوایر، پیکفورد و استونز

کاپیتان سابق آرسنال انگلیس را مقابل ایران ارنج کرد!

ستاره بازنشسته آرسنال و بازیکن سابق سه‌شیرها در جام جهانی ۲۰۱۴، ترکیب مدنظرش برای بازی مقابل ایران را اعلام کرد.

کاپیتان سابق آرسنال انگلیس را مقابل ایران ارنج کرد!

به گزارش "ورزش سه" یکی از نقاط کنجکاوی‌برانگیز ترکیب تیم ملی انگلستان برای کارلوس کی‌روش و دستیارانش، سیستم سه‌شیرها در بازی برابر ایران است. جایی که هنوز دقیقا مشخص نشده ساوت‌گیت تیمش را با خط دفاعی سه‌نفره ارنج می‌کند یا از دفاع چهارنفره خطی بهره می‌برد.

اما، ویلشر، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی انگلیس در صحبت با تاک‌اسپورت، اصرار داشت که یک دفاع چهارنفره، راه مقابله با ایران است، اگرچه انتخاب‌های دفاعی او واقعاً شگفت‌انگیز است.

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های ستاره سابق انگلیسی، گذاشتن آرون رمزدیل جلوتر از شماره یک، جردن پیکفورد، در درون دروازه است.

او به انتخاب آرسنالی‌ها در دفاع میانی ادامه می‌دهد و مدافع تنومند توپچی‌ها، بن وایت را پیش از جان استونز و هری مگوایر انتخاب می‌کند. ویلشر ترجیح داده وایت را با اریک دایر بازیکن تاتنهام جفت کند. او ترنت الکساندر-آرنولد را برای دفاع راست انتخاب می‌کند و از نظرش، تنها گزینه غیر قابل بحث در دفاع، لوک شاو در دفاع چپ است.

ویلشر در ترکیب ۱-۳-۲-۴ مدنظرش، دکلان رایس و جود بلینگهام را برای قرارگیری در مقابل خط دفاعی انتخاب کرد.

1762132

فیل فودن به عنوان شماره 10 انتخاب شد و در دو طرف بوکایو ساکا و رحیم استرلینگ به عنوان وینگر حاضرند و هری کین کاپیتان انگلیس در نوک پیکان حمله، انگلیس را هدایت می کند.

گفتنی است ویلشر ۳۴ بازی ملی برای انگلیس انجام داد و در جام جهانی ۲۰۱۴ هم برای تیمش بازی کرد. در نهایت، مصدومیت‌ها مانع از تداوم دوران حرفه‌ای او شد و این بازیکن مجبور شد در در ماه ژوئن در سن 30 سالگی بازنشسته شود.

دیدگاه‌ها