کد خبر : 1853075 | 21 آبان 1401 ساعت 08:45 | 67.7K بازدید | 32 دیدگاه

اعتراف امباپه درباره رد کردنِ پیشنهاد رئال

کیلیان امباپه مدعی شده که کار آسان برای او، رفتن به رئال مادرید در تابستان بود و در ادامه دلایل رد این پیشنهاد و ماندن در PSG را توضیح داد.

اعتراف امباپه درباره رد کردنِ پیشنهاد رئال

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی و  برنده جام جهانی، در زمان پایان قراردادش با پاری سن ژرمن در فصل 22-2021 گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی درباره ترک پی‌اس‌جی و پیوستن به رئال مادرید ایجاد کرد و طبق تصور همگان، کار انتقال او به رئال تمام شده بود. با این حال، امباپه در اقدامی دور از تصور، با پی‌اس‌جی قرارداد نجومیِ جدیدی به امضا رساند و رویای بازی با پیراهن رئال را به تعویق انداخت.
حالا پس از گذشت سه ماه، امباپه گفتگویی با اسپورت ایلاستریتد داشته و معتقد است که تصمیم درستی در این مورد گرفته و توضیحاتی درباره دلیل نرفتنش به رئال و ماندن در پاریس ارائه داده است.

1762128

او در این مصاحبه گفت:"من همیشه در مورد جاه‌طلبی‌ام و کاری که می خواهم انجام دهم صحبت می کنم و اکنون زمان آن فرا رسیده است. در پاریس، کتاب کاملا سفید است و هنوز داستانی از من روایت نشده. عجب فرصت خوبی! شما باید متفاوت فکر کنید.

البته رفتن به مادرید برای من راحت‌تر بود اما من یک جاه‌طلبی در خودم دارم. من فرانسوی هستم. من در پاریس به دنیا آمدم و بردن عناوین در پاریس، اتفاق واقعاً خاصی است! واقعاً خاص!  
برنده شدن در اینجا باعث می شود که نام من تا آخر عمر در تاریخ کشورم ثبت و ماندگار شود. برای موفقیت اینجا مانده ام و این برای من خیلی ضروری است. این برای هموطنانم یک پیام بزرگ است چون وقتی من اعلام کردم که می مانم، خیلی چیزها در ذهنیت آنها تغییر می کند. 
بعد از آن مردم شروع می کنند و می‌گویند : آره، ما نیازی نداریم که از کشورمان برویم. شما نیازی به ترک فرانسه ندارید."

1762129

در نهایت با وجود قراردادی که امباپه تا سال 2025 با مدیران پس‌اس‌جی بست، اما همچنان این احتمال وجود دارد که در سال های آینده او را در پیراهن رئال مادرید ببینیم اما مبلغ بالای فسخ قراردادِ او، کار را برای باشگاه متولی مانند رئال هم سخت خواهد کرد.
امباپه در تابستان سال 2017 به پاری سن ژرمن ملحق شد و در 236 بازی، 189 گل برای تیمِ شهر خود به ثمر رسانده است. این مهاجم فرانسوی 4 بار با پاری سن ژرمن قهرمان لوشامپیونا شده و به زودی خود را برای دومین جام جهانی و شاید دومین عنوان قهرمانی جهان آماده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها