کد خبر : 1853128 | 21 آبان 1401 ساعت 13:06 | 14.4K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: گاهی چاره‌ای جز هزینه کردن نمی‌ماند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که این باشگاه به زودی مجبور است با حضور در بازار نقل و انتقالات ریسک کند.

کلوپ: گاهی چاره‌ای جز هزینه کردن نمی‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس و آخرین بازی پیش از برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر به مصاف ساوتهمپتون خواهد رفت. 
آنها در طول این فصل فراز و نشیب بسیاری را تحمل کردند و شرایط سختی را پشت سر گذاشتند و این وقفه شاید کمی به نفع آنها باشد تا بتوانند شرایط‌شان را بهبود ببخشند. 
این درحالی است که گروه ورزشی فنوی خواهان فروش مالکیت این باشگاه شده است و بسیاری معتقد هستند که شاید این موضوع روی توانایی لیورپول برای خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تاثیر بگذارد. 
کلوپ، در نشست خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون در این باره گفت:« ما ساختاری داشتیم که در چارچوب آن قادر به هزینه کردن بودیم اما همیشه باید این سوال را از خودمان می‌پرسیدیم که چه چیزی به دست خواهیم آورد؟ شرایط همیشه همین‌طور بوده است و این کاملا واضح بود.»

1760309

او با اشاره به هزینه‌های این تیم در سال‌های گذشته اظهار داشت:« دو خرید بزرگ ما در گذشته آلیسون بکر و ویرژیل فن دایک بوده است که همه ما می‌دانیم چطور رخ داد. ما پولی از فروش فیلیپه کوتینیو به بارسلونا داشتیم و آنها را به شکل عاقلانه‌ای هزینه کردیم. از نظر من این تصمیم باعث شد که ما به اینجا برسیم.»
این مربی آلمانی با اشاره به شرایط تیمش اضافه کرد:« هیچ چیز ارزان‌‌تر نمی‌شود. گاهی چاره‌ای جز هزینه کردن نداریم. همه ما از این که به بازیکنان جوان شانس بدهیم خوشحال خواهیم شد اما شما گاهی هم باید بازیکنی ثابت شده را بخرید.»
 

دیدگاه‌ها