کد خبر : 1853156 | 21 آبان 1401 ساعت 16:17 | 15K بازدید | 4 دیدگاه

مشکل یوونتوس پیروزی‌های بیش از حد بود!

رودریگو بنتانکور، هافبک اروگوئه ای تاتنهام، مدعی شد انگیزه کسب موفقیت و پیروزی در یوونتوس از دست رفته بود.

مشکل یوونتوس پیروزی‌های بیش از حد بود!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو بنتانکور در سال 2017 از بوکاجونیورز به یوونتوس و در ژانویه گذشته با قراردادی دائمی از یوونتوس راهی اسپرز شد. این ملی پوش اروگوئه ای در دوران حضورش در یوونتوس زیر نظر مکس آلگری، مائوریتزیو ساری و آندره آ پیرلو بازی کرده و در مجموع سه قهرمانی سری آ، دو کوپا و دو سوپرکاپ ایتالیا به دست آورد. حالا بنتانکور در مورد دوران حضور در تورین و البته علت افت فصول اخیر یوونتوس صحبت کرده است.

1762252

 

رودریگو بنتانکور گفت: "بازی های یوونتوس و بوکاجونیورز را از تلویزیون تماشا می کنم. من هنوز با بسیاری از هم تیمی های سابقم در یوونتوس در تماس هستم و ما یک گروه در واتساپ با الکس ساندرو، دانیلو، خوان کوادرادو و پائولو دیبالا داریم. فکر می‌کنم دو سال اول حضورم در یوونتوس از نظر رشد و پیشرفت رضایت‌بخش بود، اما دو فصل آخر چندان خوب پیش نرفت. یوونتوس کمی آن انگیزه و میل شدید به پیروزی را از دست داده بود.

وقتی بیش از حد برنده شوید، این خطر را دارید که اعضای گروه به روند عادت کرده و دیگر انگیزه زیادی برای تکرار این موفقیت ها در تیم وجود نداشته باشد. ما می خواستیم در لیگ قهرمانان به عنوان قهرمانی برسیم، اما این اتفاق رخ نداد و شرایط ناامیدکننده بود. دوران حضور من در این باشگاه واقعا خوب بود. من در یوونتوس پیشرفت کردم و باشگاه و هواداران خیلی به من کمک کردند. یوونتوس خانواده من بود و این احساس هرگز تغییر نخواهد کرد. من برای این تیم آرزوی بهترین ها را دارم."

1762253

دیدگاه‌ها