کد خبر : 1853206 | 21 آبان 1401 ساعت 20:17 | 14K بازدید | 8 دیدگاه

بازی دوستانه آرسنال - بارسا در روزهای برگزاری جام جهانی

آرسنال در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا است تا در روزهای برگزاری جام جهانی قطر یک بازی دوستانه بین دو تیم در ورزشگاه امارات برگزار شود.

بازی دوستانه آرسنال - بارسا در روزهای برگزاری جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا برای آن دسته از بازیکنان آرسنال که در تیم‌های ملی کشورشان حضور ندارند یا تیم‌های ملی‌شان به جام جهانی صعود نکرده برنامه‌های ویژه‌ای دارد و به درخواست او باشگاه آرسنال در حال مذاکره با بارسلونا است تا در روزهای برگزاری جام جهانی بازی دوستانه‌ای بین دو تیم در ورزشگاه امارات برگزار شود.

1762322

با اینکه عده زیادی از بازیکنان آرسنال از ویلیام سالیبا گرفته تا گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی به قطر سفر می‌کنند تا در بزرگترین تورنمنت فوتبال شرکت کنند اما عده‌ای دیگر از ستارگان این تیم از جمله اولکساندر زینچنکو، گابریل ماگالاش و دیگران هم قادر به حضور در قطر نیستند.

میکل آرتتا قصد ندارد در دوران جام جهانی این دسته از بازیکنان خود را رها کند و بر اساس برنامه‌های او علاوه بر اردوی شش روزه در دوبی آرسنالی‌ها چند بازی دوستانه در نقاط مختلف دنیا برگزار خواهند کرد.

به گزارش روزنامه گاردین یکی از این بازی‌های دوستانه که مورد توجه علاقه‌مندان فوتبال قرار گرفته دیداری است که بین توپچی‌ها و بارسا در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد. البته پیش از آن توپچی‌ها در زمان برگزاری اردوی خود در قطر در تورنمنت دوستانه‌ای به نام سوپرکاپ دوبی با لیون و میلان دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها