کد خبر : 1853220 | 21 آبان 1401 ساعت 22:31 | 18.8K بازدید | 4 دیدگاه

قلی‌زاده ثابت ماند، حسین‌زاده خارج شد

ملی‌پوش ایرانی شارلروا در جمع نفرات اصلی تیمش مقابل میشلن دیده می‌شود.

قلی‌زاده ثابت ماند، حسین‌زاده خارج شد

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده چهار شب پس از آنکه در مسابقه جام حذفی بلژیک مقابل سراینگ حضور ۱۰۵ دقیقه‌ای در ترکیب شارلروا داشت و به دو بازی نیمکت‌نشینی خود در ژوپیر لیگ نیز پایان داده بود، امشب هم در دیدار با میشلن جزو ۱۱ نفر اصلی قرار گرفته و از ابتدا به میدان می‌رود.

قلی‌زاده که یکی از دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی ایران است و پس از مسابقه امشب باید به اردوی شاگردان کارلوس کی‌روش در دوحه اضافه شود، پس از اینکه در دو دیدار اخیرشان در ژوپیر لیگ به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، امشب و در آستانه جام جهانی در ترکیب دیدار با میشلن دیده می‌شود.

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که پس از چهار حضور ثابت و متوالی در رقابت‌های ژوپیر لیگ، در دیدار اخیرشان در جام حذفی در فهرست دیده نمی‌شود، امشب هم مقابل میشلن در ترکیب حضور ندارد و نیمکت‌نشین شده است.

1738613

این بازیکن که در ۹ مسابقه این فصل ژوپیر لیگ بلژیک یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و عملکردی مشابه با قلی‌زاده ارائه کرده، امیدوار است دوباره فرصت درخشش در ترکیب شارلروا را به دست بیاورد.

تیم فوتبال شارلروا با ۶ پیروزی، یک مساوی و ۹ شکست در این فصل ۱۹ امتیازی و تیم دوازدهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک است، از ساعت ۲۳:۱۵ امشب در استاد دو پایس به مصاف میشلن می‌رود که در صورت برتری موقتا یک پله صعود می‌کند.

1762378

دیدگاه‌ها