کد خبر : 1853243 | 22 آبان 1401 ساعت 08:04 | 52.2K بازدید | 5 دیدگاه

تماشاگران بازی را نیمه تمام گذاشتند

شعار علیه رئیس ایرانی در بلژیک(عکس)

هواداران شارلروا یک‌صدا علیه رئیس ایرانی این باشگاه شعار سر دادند و بازی مقابل میشلن را متوقف کردند.

شعار علیه رئیس ایرانی در بلژیک(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شارلروا پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل خنک و کنار رفتن از رقابت‌های جام حذفی، شنبه شب به دنبال پایان ناکامی‌هایش در دو دیدار قبلی بود و سعی داشت بازی خانگی برابر میشلن را با برتری پشت سر بگذارد، اما یک اتفاق غیرمنتظره برای یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده افتاد.

تیم فوتبال شارلروا در شرایطی که علی قلی‌زاده را در ترکیب و امیرحسین حسین‌زاده را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳:۱۵ شنبه شب در استاد دو پایس میزبان تیم میشلن بود تا یکی از  مسابقات هفته هفدهم ژوپیر لیگ بلژیک را برگزار کند، اما این بازی نیمه تمام ماند.

1762451
1762452

نیمه اول این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که داور مجبور شد دو بار به خاطر پرتاب مواد محترقه و توپ‌های تنیس به زمین که در پی نارضایتی و شعار علیه مهدی بیات، رئیس ایرانی باشگاه شارلروا اتفاق افتاد، این دیدار را متوقف کند.

شروع نیمه دوم هم با همین حواشی دنبال می‌شد تا اینکه شارلروا توانست در دقیقه ۵۲ توسط بن‌بوعلی دروازه میشلن را باز کند، اما همین گل دوباره تماشاگران این تیم را تهییج کرد و شرایطی به وجود آورد تا آنها دوباره علیه مهدی بیات شعار بدهند.

1762450

با شدت گرفتن اعتراضات هواداران شارلروا نسبت به عملکرد رئیس ایرانی این باشگاه، مواد محترقه بیشتری به زمین پرتاب شد و محوطه جریمه نیز پر از توپ‌های تنیس بود؛ وضعیتی که داور مسابقه را مجبور به قطع بازی کرد.

داور این دیدار، در دقیقه ۶۸، به خاطر شرایطی که تماشاگران شارلروا در ورزشگاه دو پایس به وجود آوردند و شعارهایی که یک‌صدا علیه مهدی بیات سر می‌دادند، بازی را متوقف کرد و نیمه کاره گذاشت تا احتمالا شارلروا در شبی که یک بر صفر پیش بود، با نتیجه ۳ بر صفر مقابل میشلن بازنده شود!

مهدی بیات که خشمگین و عصبانی از اتفاقات استاد دو پایس بود، در میان هجمه‌ها علیه خود مقابل دوربین یکی از رسانه‌های بلژیکی قرار گرفت و گفت:«ما برنده بودیم و فوتبال بازی می‌کردیم، اما در شرایطی که بازی را در دست داشتیم و همه باشگاه برای عبور از یک شرایط سخت در تلاش بودیم و می‌جنگیدیم، این اتفاق افتاد. آیا آنها هواداران ما بودند؟»

او که با حالت برافروخته به صحبت‌های خود ادامه می‌داد و به آتش‌های درون زمین و توپ‌های تنیس اشاره می‌کرد، ادامه داد: «هیچ صحبتی درباره این کارها وجود ندارد. این اتفاقات ربطی به تماشاگران شارلروا ندارد. شارلروا  شهر مبارزان است و این کار را بازیکنان امشب در زمین انجام دادند، اما آن تماشاگران...»

بیات که در یک سال اخیر چندین بار مورد هجمه تماشاگران شارلروا قرار گرفته بود و در دیدار برابر میشلن این موضوع را شدیدتر از همیشه احساس می‌کرد، پیش از نیمه‌کاره ماندن بازی با میشلن عنوان کرد: «من شارلروا را به معدود باشگاه‌هایی تبدیل کردم که از نظر مالی در خط قرمز نیست، اما از اتفاقات امشب ناراحت هستم. فوتبال بلژیک امشب یک رسوایی را تجربه کرد و شارلروا نیز قطعا مجازات خواهد شد؛ اتفاقی که من انتظارش را نداشتم.»

1762453

رئیس ایرانی شارلروا، تماشاگرانی را که باعث توقف بازی شدند، دشمنان این تیم دانست و گفت: «آنها امشب فقط می‌خواستند که ما ببازیم و در زمانی که یک بر صفر پیش بودیم، کاری کردند تا بازی متوقف شود. ما تماشاگرانی را که آتش به زمین انداختند از ورزشگاه بیرون کردیم ولی بازهم این شرایط ادامه داشت. واقعا آنها چه می‌خواهند؟ به این شکل به دنبال قدرت‌نمایی هستند؟ به آنها تبریک می‌گویم چراکه شارلروا بازنده شد!»

حال با وجود هجمه‌های شدیدی که علیه رئیس ایرانی باشگاه شارلروا وجود دارد، باید دید او از سمت خود استعفا خواهد داد یا همچنان به کارش در این جایگاه ادامه می‌دهد و جو را برای ادامه فعالیت خود آرام می‌کند.

دیدگاه‌ها