کد خبر : 1853245 | 22 آبان 1401 ساعت 08:15 | 45K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی برزیل اشک ستاره توپچی‌ها را درآورد

گابریل مارتینلی، ستاره جوان آرسنال، اعتراف کرد که با شنیدن خبر حضورش در فهرست برزیل برای جام جهانی ۲۰۲۲، از شدت خوشحالی اشک شوق ریخته است.

سرمربی برزیل اشک ستاره توپچی‌ها را درآورد

به گزارش "ورزش سه"، مارتینلی طی چهار فصلی که در آرسنال حضور دارد، با مصدومیت‌های زیادی روبرو شده و مدت‌ها از میادین دور بوده است اما نمایش‌های خوب او در فصل جاری، تیته را متقاعد کرد تا او را در فهرست نهایی‌‌اش برای جام جهانی جای بدهد.

سرمربی برزیل، او را به فیرمینو، مهاجم لیورپول، ترجیح داده و ظاهرا توقعات زیادی از این جوان برزیلی دارد. اکنون ستاره جوان آرسنال تایید کرده است که از این اتفاق بسیار هیجان‌زده شده است.

1762475

مهاجم سلسائو در این باره گفت:"وقتی از تلویزیون این خبر را دیدم احساساتی شدم و کلی گریه کردم. من با اعضای خانواده‌ام نشسته بودم و با تلفن صحبت می‌کردم اما از شدت گریه نمی توانستم حتی به درستی حرف کنم. بنابراین تلفن را قطع کردم و صحبت را به زمانی دیگر موکول کردم.

من بسیار خوشحالم، این یکی از مهمترین لحظات زندگی من و خانواده‌ام است. برای رفتن به قطر و اینکه عضوی از تیم ملی باشم بسیار هیجان‌زده هستم."

گابریل مارتینلی فقط 6 بازی ملی در کارنامه خود دارد و با وجود اینکه تاکنون هیچ گلی برای سلسائو به ثمر نرسانده، راهی جام جهانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها