کد خبر : 1853262 | 22 آبان 1401 ساعت 09:19 | 14.8K بازدید | 15 دیدگاه

آرتتا: هیچ‌کس انتظار نداشت ما در صدر باشیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از این که تیمش موفق شده برخلاف پیش‌بینی‌ها در صدر جدول قرار بگیرد خوشحال است.

آرتتا: هیچ‌کس انتظار نداشت ما در صدر باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس و در آخرین بازی پیش از آغاز وقفه جام جهانی 2022 به مصاف وولوز رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
با توجه به شکست منچسترسیتی در بازی روز گذشته برابر برنتفورد، حالا اختلاف امتیاز توپچی‌ها با این تیم در صدر جدول به پنج امتیاز رسید تا آنها با خیال آسوده‌تری به تعطیلات بروند. 
آرتتا پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« هیچ‌کس انتظار نداشت که ما در جایی قرار بگیریم که در حال حاضر هستیم. من بیشتر از همیشه روی سبک بازی تیمم، سبک زندگی کردن ما در کنار همدیگر، جوی که در اطراف این تیم داریم و حسی که قرار است در کنار هواداران در ورزشگاه‌مان ایجاد کنیم متمرکز هستم. تمام این موارد بسیار مهم و قدرتمند هستند.»

1762068

سرمربی آرسنال با ابراز رضایت از شرایط این تیم گفت:« این که در صدر قرار داریم عالی است، ما از این لحظه نهایت لذت را می‌بریم. حالا وقفه‌ای طولانی  در پیش داریم و باید واکنش درستی داشته باشیم و کاملا برای اتفاقاتی که پس از جام جهانی رخ خواهد داد آماده باشیم.»
او در پاسخ به این سوال که آیا این وقفه به ضرر آنهاست اضافه کرد:« وقتی تیمی در این شرایط قرار دارد دوست دارد که به بازی کردن ادامه دهد. این کار ممکن نیست، بنابراین ما باید از این زمان به بهترین شکل ممکن و به نفع خودمان استفاده کنیم. هدف ما این است که هر روز به عنوان یک تیم بهتر بازی کنیم، ابزار بهتری داشته باشیم و بتوانیم وظیفه‌مان در زمین را بهتر انجام دهیم.»
 

دیدگاه‌ها