کد خبر : 1853371 | 22 آبان 1401 ساعت 19:26 | 6.6K بازدید | 2 دیدگاه

رم 1-1 تورینو: فرار از شکست در دقیقه 4+90

جالوروسی در دیداری خانگی مقابل تورینو به نتیجه تساوی 1-1 رضایت داد.

رم 1-1 تورینو: فرار از شکست در دقیقه 4+90

به گزارش "ورزش سه"، رم که تحت هدایت ژوزه مورینیو در هفته های اخیر نتایج پرفراز و نشیبی گرفته، در آخرین دیدار خود در سری آ پیش از آغاز جام جهانی نیز در خانه خود پذیرای تورینو بوده و با از دست دادن یک پنالتی، در نهایت به نتیجه تساوی 1-1 دست یافت.

تورینو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با حرکت آنتونیو سانابریا می توانست به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه رم به بیرون رفت. 

در اواسط نیمه اول این بار الکسی میرانچوک با ضربه از پشت محوطه جریمه جالوروسی دروازه این تیم را تهدید کرد، اما این شوت نیز دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد. در دقیقه 37 ضربه سر جیانلوکا مانچینی از فاصله بسیار نزدیک در آستانه ورود به دروازه تورینو به بیرون رفت و در نهایت نیمه اول کم افت و خیز این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

1762778

اما تورینو نیمه دوم را نیز بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی بالاخره به گل اول خود دست یافت. روی ارسال استفان سینگو، این کارول لینتی بود که از مرکز محوطه جریمه و با ضربه سر دقیق خود موفق به گلزنی شده و تورینو را پیش انداخت.

دقایقی بعد پائولو دیبالا با ضربه پای چپ خود از پشت محوطه می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما دروازه بان تورینو این اجازه را نداد. در دقیقه 83 این بار نیوکلو زانیولو دروازه حریف را با ضربه محکم خود تهدید کرد، اما این شوت نیز تبدیل به گل نشد.

اما در دقیقه 91 رم با متوقف شدن دیبالا در محوطه جریمه صاحب یک ضربه پنالتی شد و ضربه آندره بلوتی به دیرک برخورد کرد تا این فرصت طلایی از دست برود. اما در دقیقه 94 نمانیا ماتیچ با ضربه ای تماشایی از پشت محوطه گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با تساوی 1-1 تمام شد.

دیدگاه‌ها